Gå til innhold

Julegaver


JTess

Anbefalte innlegg

Jeg har et sprøsmål til dere enslige foreldrer der ute.

Jeg er enslig mor til en gutt på 9 mnd og han skal ferire sin første jul snart som jeg gleder meg til :)

Er litt usikker på hvordan det gjøres med gaver.

Til dåpen hans så tok far alle gavene som han fikk fra sin familie og jeg fikk de gavene som han fikk fra min familie.

Jeg tenkte at dette er jo ikke normalt, men siden vi ikke hadde så veldig godt samarbeid så gadd jeg jeg ikke å ta det opp. Og så fikk han jo mest penger fra faren sin familie.

Men nå som jula nærmer seg så tenker jeg at det blir litt annerleders siden han er større og det er jo gaver til han. Tenker jo at de gavnene han får skal være hos den som har hovedomsorgen.

Vi har ikke begynt med noe overnatting enda og han er hos faren sin to ganger i uken i noen timer.

Er det feil av meg å si at de gavene sønnen får skal være hjemme hos han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine har gavene fra fars familie hjemme hos far og fra mine hos meg. Den av oss som ikke har barna på julaften pleier å ha en liten gavestund sammen men ungene på lille julaften.

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi 50/50 deling og det blir første jul slik. Men ser for meg at det blir med gavene som resten av tingene deres; de selv får bestemme hva de vil ha hvor.

Når din er så liten og heller ikke har 50/50 deling (?) ser jeg ikke noe galt at far har gavene fra hans familie, tenk så har far leker til han der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...