AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Vanligvis pleier jeg kun å ha litt vondt dagen før/et par dager før jeg får mensen, men det er såpass "lite" vondt at jeg ikke trenger å legge meg ned og ikke kan fungere normalt. Jeg pleier å hoppe over mensen, går på p-ring, og dette har fungert veldig bra. Dessverre har jeg hoppet over mensen siden tidlig i sommer, og nå har jeg fått en mellomblødning. Jeg har hatt vondt i magen i tre dager nå. Det er ikke superille, men det er mer vondt enn til vanlig. Er det vanlig å få mensensmerter ved mellomblødninger også? Jeg tok ut p-ringen umiddelbart, da det er en liten stund til neste gang jeg skal ta ut ringen, og jeg garantert kommer til å blø til jeg tar ut ringen, for så å ha en uke med ordentlig mens. Er dette helt normalt, eller hva? Om jeg tar ut ringen etter f.eks. 2 uker, har ringen ute en hel uke(altså den tredje uken i stedet for den fjerde), vil jeg da være utrygg? Jeg tenker fordi jeg har hatt i ringen konstant siden i sommer(siden jeg har hoppet over), eller kan jeg være trygg, selv om jeg har tatt ut ringen før tiden? Anonym poster: db8bc180b71ba9d35160a0bce6848e24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå