Gjest trådstarter Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Hei. Jeg skal forstørre brystene mine om noen mnd. Har ikke fått fastsatt dato enda. Men sånn mtp ferie fra skolen så bør jeg enten opereres i slutten av februar(vinterferien) eller i slutten av mars(påskeferie). Disse datoene er akkurat en måned fra hverandre, og for meg spiller det ikke sånn kjempestor rolle om jeg gjør det i februar eller mars, men fordi det er jul, og mtp på økonomi hadde mars vært å foretrekke. Men det som er, er at jeg er russ i år, dvs rundt mai da kan jeg tenke meg. Jeg er redd for at om jeg gjør dette i slutten av mars(ca en mnd før russetid), så har jeg enda vondt når russetiden kommer? Ikke at noen skal være borti de, for jeg har samboer... hehe. Men tenker på at man kryper jo rundt og gjør en del sprell, kjipt om jeg har veldig vondt da. Da er det kanskje bedre å gjøre dette i februar og ha to mnd på meg før russetiden. Vet man kjenner det, og har smerter... men hvor mye? Derfor lurer jeg på hvordan smertene deres var rundt en måned etter operasjonen? For dere som har lagt inn silikon implantat. Takk på forhånd :-)
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Jeg ville ventet til sommern jeg. Det kommer helt an på om du tar over eller under muskel. Jeg tok under muskel, og hadde ingen smerter etter 3 uker tror jeg det var. Men det var fortsatt ubehag. Og man skal ikke anstrenge seg på 8 uker. Anonym poster: c2a1ca74ed953ab2a3959bc55a0d6178
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Ts her. Hva mener du med vente til sommer? Skal enten opereres i slutten av feb, eller i slutten av mars :-) .. Høres jo bra ut at du ikke hadde særlig smerter etter tre uker.. Jeg synes ikke det gjør noe at jeg har litt vondt, er bare at det er kjipt i rundetider om folk vil merke noe fordi jeg stadig vekk får vondt uten å kunne skjule det. Kan jeg spør hvor du opererte deg? Jeg skal opereres ved Fornebu tror jeg, de jeg er i kontakt med nå. Selvom jeg bor i Bergen :-) Anonym poster: 4c46543d9e2ea089e82b4749ce2fcfe3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 I russetiden* skulle det stå. iPad korrektur.... Anonym poster: 4c46543d9e2ea089e82b4749ce2fcfe3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå