AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Nå i det siste har jeg følt at jeg ikke er helt meg selv.. Til vanlig liker jeg og gjøre noe ut av dagene mine (spesielt i helgen) Jeg er også en person som liker å være glad å gjøre andre glad. Men i det siste har det vært helt omvendt. Jeg irriterer meg av den minste ting. Jeg sover bort helgen min og har lite lyst å være med vennene mine. Vil bare være hjemme. Jeg har ingen grunn til å være slik, så jeg aner ikke hvorfor jeg er det. Noen andre som har det slik? Anonym poster: e34b29a0ba7f065287707c2b1061adf5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Lavt stoffskifte? Anonym poster: c99fffc3c130c3f9b0b30015841a9118
Gjest Elissima Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Vinterdepresjon? Er litt sånn for tiden jeg også. Vil bare sove. Det første jeg tenker på når jeg står opp er at jeg gleder meg til å legge meg. Tror det hjelper med noe d-vitaminer og jern kanskje, og frisk luft. Og være sosial, men ikke slit deg ut. Merker også at jeg blir mer sliten av alkohol nå på høsten når det er mørkt, enn om sommeren. Så kan være greit å ikke drikke så mye. Håper du føler deg bedre snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå