Gå til innhold

Samlivsbrudd og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom ex'en min og meg for ca. 1 mnd. siden. Vi hadde vært sammen i 5 år. Han gjorde det slutt, men jeg har egentlig tatt det bra. Det var ikke meningen at det skulle være oss. Er på mange måter veldig lettet.

Det betyr også at jeg ikke har hatt fysisk nærhet med noen på 1 mnd. Noe jeg jo har vært vant med i 5 år. Det føles rart...... Jeg savner nærheten som sex gir, og har prøvd å onanere litt på egenhånd. Jeg får det bare ikke til! Sex var noe vi hadde sammen, og jeg tenker bare på han når jeg prøver å onanere. Selv om jeg ikke vil ha ham tilbake, så blir jeg likevel litt lei meg. Tanken om at det aldri skal skje oss to igjen.

Er det noen som føler seg igjen, eller klarer dere å skille mellom (de vanskelige) følelsene rundt bruddet og tilfredstillelse av seg selv?

Håper bare det er fase.

Anonym poster: d2c48a74705a3fdf7de7ecd62578b96b

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunheart
Skrevet

Jeg blir heller ikke kåt av å onanere på egenhånd.. Er så vant med å ha sex med kjæresten og at han slikker, eller koser med meg.. at å bli kåt på egenhånd er nesten umulig for meg. Føler jeg må ha en mann tilstedet :P

Klarer nesten ikke å få orgasme på egenhånd lengre heller. Bruker utrolig lang tid. Er også utrolig tørr da.. Mens med kjæresten er jeg der nesten med engang han stikker den inn..

Har ikke noe råd for deg--. håper det blir bedre med tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...