Gå til innhold

Hvor kjøpe masala?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leter etter dette, men finner det ikke. Må jeg på polet kanskje, for det er kanskje en vin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masala er vel et krydder... så innvandrer-foretninger? Jeg har i hvertfall kjøpt Garam Masala der.

Skrevet

Garam masala er krydder ja, men dette jeg mener tror jeg heter masala vin.. Ihvertfall no flytende greier :)

Skrevet

Garam masala er krydder ja, men dette jeg mener tror jeg heter masala vin.. Ihvertfall no flytende greier :)

Hmmm, aldri hørt om masala vin. Har du det fra en oppskrift? Hva skal det brukes til?

Skrevet

De store kjente kokkene på tv bruker det både i mat og baking.

Tror det er mye brukt i østen.

Skrevet

Fant nå en link hvor det sto om masala vin, men den det sto om skulle minne om portvin. Er dette det samme som de bruker i maten? For de som har greie på det. :)

Skrevet

Du mener vel Marsala-vin? Den er italiensk, og de har et par sorter på vinmonopolet. Den er ganske dyr der, så alt etter oppskrift ville jeg vurdert å bruke sherry, portvin eller annen vin i stedet. I utlandet får man ofte kjøpt små flasker Marsala i butikker som du kan bruke i matlaging.

Anonym poster: a88b122be198c41f6c3d5e5cc79c50e5

Skrevet

Hvis du spør på Vinmonopolet etter Marsala vin kan de nok hjelpe deg. Det er vin fra et spesielt sted i Italia.

:)

Skrevet

Takk så mye for svar!

Så da er det kun en type masala vin?

Da får jeg ta en tur på polet imorgen og høre med de.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...