Gå til innhold

Sliter med matte, noen bra programmer man kan laste ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, for å gjøre det kort: Har ad/hd og sliter veldig med matten jeg tar opp igjen nå. Det vil bare ikke sitte, selv om jeg prøver. Det begynner å få utslag på karakterene (får heller ingen hjelp, og får ikke medisiner før om lang tid, prøver å få tatt matta så jeg endelig får gjort ferdig videregående) Jeg hadde vært veldig takknemlig om noe visste om noen programmer som jeg kan laste ned, sliter mye :/

Anonym poster: 2a603441e3e594d005f69996f2b14e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på videregående nivå (1p, 2p), hilsen ts.

Anonym poster: 2a603441e3e594d005f69996f2b14e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva slags programmer du er på jakt etter, da det er begrenset hvor mye visuelt man kan få ut av disse to fagene.

Jeg vil anbefale deg å oppsøke privat hjelp eller gå til ledelsen på skolen for å få tilrettelagt undervisning. De kan i mange tilfeller være svært behjelpelig. Du kan også søke opp de emnene du skal gå igjennom på youtube, da det finnes mange som legger ut "privat" undervisning der :) Lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathtype. Men du må jo nesten sette deg litt inn i programmet da for å skjønne hvordan det fungerer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathtype. Men du må jo nesten sette deg litt inn i programmet da for å skjønne hvordan det fungerer. :)

Hvordan kan dette formelprogrammet hjelpe ts med å forstå matematikken? Dette er vel i hovedsak et program som gjør at man lettere kan skrive formler/ligninger m.m. på pc, hvilket i seg selv krever noe kunnskap i seg selv? :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan dette formelprogrammet hjelpe ts med å forstå matematikken? Dette er vel i hovedsak et program som gjør at man lettere kan skrive formler/ligninger m.m. på pc, hvilket i seg selv krever noe kunnskap i seg selv? :ball:

Jeg fant det veldig nyttig når jeg gikk på vgs i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahn Academy,der finner du toturials for alle nivå innen matte, forklart på en utrolig god måte.

Anonym poster: 3e3804d069ad6a95c0c0cff123d42c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...