Gå til innhold

Bare meg som missliker katter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk liker de, de er jo så egoistiske, kalde, hunder derimot er som en venn, men føler liksom at katter er så kjedelige...

Anonym poster: 64bd4fb2983da24e96d91a139a2d4007

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, hundemenneske her også :)

Anonym poster: f56c32855e8a9dc26e39152103d05730

• Liker 3
Skrevet

Spesielt lite sjarmerende er det med menn som har katter.... :/ pusekatter er søte, men bare søte ikke noe mer, føler ikke at de gir noe , mens av hunden får man masse kjærlighet <3

Anonym poster: edae39d6e1c971b9d38c0cfe7bfeb042

• Liker 4
Skrevet

Da har du tydligvis aldri eid en katt! :)

• Liker 15
Skrevet

Hadde både katter og hunder gjennom hele min oppvekst. Har som voksen selv alltid vært hundeeier, kunne ikke tenkt meg å ha katt.

Anonym poster: f56c32855e8a9dc26e39152103d05730

• Liker 1
Skrevet

Katter gir da massevis av kjærlighet - kanskje det er du som er for kjedelig til å sjarmere en katt. ;)

• Liker 13
Skrevet

*blitt eid av en katt, vil jeg heller si.. :fnise:

• Liker 12
Gjest Elissima
Skrevet

Katter er verdens mest sjarmerende vesen! Fatter ikke at folk ikke liker katter. Respekterer at alle ikke er fan, men helt uforståelig for meg. Nå ble jeg nettopp vekt etter middagslur av en pote som ville ha kos. Veldig koselig da en malende pelsdott sneik seg under teppet for å gi meg en kos :rodmer: Smart er ho og, snakker til meg og elsker å se på tv og høre musikk. Hunder er og gode, men katter mer selvstendige.

• Liker 7
Skrevet

Jeg elsker katter. Jeg skulle gjerne hatt et stort badekar fullt av katter som jeg kunne ligge i og bare kose meg og bade i malende, pusete katter.

• Liker 8
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du har bare ikke møtt den riktige katten.....ennå ;)

• Liker 3
Skrevet

Masse personlighet. Varme, malende, myke. Selskapssyke og småfrekke. Stor glede over små gleder, som kokt sei og catnip leker. Gjensynsglede, og sikk-sakking mellom bena for å få mest mulig kos. Liggende utenfor badedøra for å vente på at du kommer ut igjen, eller insistere på å bli med inn. Krype langt under dyna, og ligge der og male hele natta.

Hva er det ikke å elske?

• Liker 6
Skrevet

Jeg misliker enkeltkatter. Katter som gruppe er helt ok. Noen katter jeg kjenner liker jeg veldig godt. Det samme gjelder forsåvidt mennesker, hunder og så videre.

Skrevet (endret)

Synes de er litt for kosete og at de krever mer enn andre dyr, men de er jo søte .

Endret av Evilposelos
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hehehehehehe.. Så du mener at katter er egoistiske, men hunder ikke?

Du vet vel det at hvis du har en godbit i handa, og sier "sitt" til hunden din, så sitter den ikke for å glede deg, men for å få godbit?

Hunder er egoister, ekstreme egoister. Det eneste de tenker på er hva som er best for dem selv, og de gjør det som er best for dem selv. Derfor fungerer godbiter så godt når man skal trene hund.

Og jeg elsker hunder! Og katter. Like herlige dyr begge to.

Skrevet

Enig. Jeg føler liksom at katter er litt onde...

Anonym poster: 26e50bc3de6f90ffa75de7167938acae

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg er selv hundemenneske, men har vanskelig for å stole på folk som ikke liker katter. Får meg til å undre på om vedkommende må ha noe å dominere eller bestemme over når det kommer til dyr/annet. Ikke alle som takler et dyr som er selvstendig og som ikke lar seg kontrollere.

Endret av Nebel86
Skrevet

Folk som ikke liker katter har heller aldri hatt katt. Man er solgt når man først forelsker seg i dem :)

Katter gir like mye som en hund. Bare så det er sagt.

• Liker 2
Skrevet

Selv liker jeg begge deler, men forstår at ikke alle kan like det samme. Noen liker jo ikke dyr i det hele tatt! Håper du er klar over at din beskrivelse av katter absolutt ikke gjelder for alle.

Pusen min er veldig omtenksom, på sine måter :) Gråter jeg begynner hun å prate til meg og kose med meg, og dusjer jeg følger hun med om jeg overlever marerittet ;)

Anonym poster: 820263404c38ced26eb60faab9d6ebd6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...