Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn hadde dere dager før fødsel og eventuelt dagen dere fødte ?:)

Idag våknet jeg av mensensmerter, og diare og kvalme.

Mensensmertene kom bare 4 ganger ca.

Og jeg sov vel i 10 timer i natt men har klart å sove nå, er så trøtt :P

Anonym poster: bbcc6bf9ae80017d0ddc8d87ecac59f1

Skrevet

Alt var normalt til riene startet for min del. Et par timer senere var jeg blitt mor. Men vet om flere som sier at de kjenner litt mindre liv dagen før fordi barnet hviler seg før det starter, men jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det er noe i det.

Skrevet

Kjente ikke noen spesielle tegn før riene satt igang men jeg gikk i fire dager med fire cm åpning og ble strippet to ganger så jeg var ganske forbredt :-) tror slimproppen gikk første gang jeg ble strippet men det gikk likevel tre dager før fødselen var igang.

Skrevet

Hos meg gikk slimproppen torsdag-fredag, fredag kveld fikk jeg kraftige kynnere som etterhvert gikk over til uregelmessige rier. Lørdag morgen hadde jeg en blødning, og fikk regelmessige rier først lørdag ettermiddag. Jenta var ute lørdag kveld! :)

Skrevet

Jeg var uggen en ukes tid (tenkte at nå nærmer det seg nok slutten..). Var løs i magen ca to dager i forveien. Tirsdagen startet med blodig slim (deler av proppen vil jeg tro) og så hadde jeg regelmessige kynnere (hvert 6.minutt) hele dagen, som gikk over i rier i 20-tiden. De var regelmessige med en gang 2-3 minutter mellom). Ved midnatt var det 3cm åpning, kl.02 var det 5cm og kl.05.30 var det så og si full åpning, men småen ble tatt med hastesnitt..

Førstegangs, btw..

Skrevet (endret)

*poff*

SA NOEN FØDEANSIKT. Hoven som faen lol :fnise: (nei, jeg ser IKKE så jævli ut til vanlig haha!)

Ellers var jeg og løs i magen dagen før.

Endret av addict
Gjest Memories
Skrevet

Alt var normalt til riene startet for min del. Et par timer senere var jeg blitt mor. Men vet om flere som sier at de kjenner litt mindre liv dagen før fordi barnet hviler seg før det starter, men jeg vet ikke om det er tilfeldig eller om det er noe i det.

Håper ikke det er noe i det, for min har vært kjemperolig i dag og vi har kinobilletter til twilight på søndag :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Jeg ble kjempe løs i magen samme kveld som riene startet. Jeg gikk vel på do 5 ganger fra 17 til 21 tror jeg. Også begynte det i samme slengen med regelmessige kynnere/rier kombinert med menssmerter.

Og som tiden gikk så økte styrken på riene og tiden i mellom ble kortere og kortere :)

Skrevet

Morsomt å lese hvordan dere opplevde det :) Spennende!

Men da kan det hende de vondene og sånn jeg har nå kan være tegn da :P

Skrevet

Hvilke tegn hadde dere dager før fødsel og eventuelt dagen dere fødte ? :)

Idag våknet jeg av mensensmerter, og diare og kvalme.

Mensensmertene kom bare 4 ganger ca.

Og jeg sov vel i 10 timer i natt men har klart å sove nå, er så trøtt :P

Jeg hadde det ganske likt som det du beskriver der da fødselen min startet. :)

Skrevet

Jeg hadde det ganske likt som det du beskriver der da fødselen min startet. :)

Hvor lenge etter det var sånn fødte du da?:-)

Har dabbet av med mensensmertene.

:P

Skrevet

Et døgn ca.

Startet med diare og uggen mage på kvelden - det fortsatte når jeg sto opp neste dag. Kombinert med menssmerter som kom og gikk utover dagen i varierende styrke. Klokka seks på ettermiddagen gikk vannet - og etter det ble "menssmertene" bare verre og verre. Kl 03.05 på natta var baby ute :)

Skrevet

Håper ikke det er noe i det, for min har vært kjemperolig i dag og vi har kinobilletter til twilight på søndag :fnise:

Da får vi håpe det drøyer et par dager hvertfall så du rekker kino :P Kan jo ikke gå glipp av Twilight!

• Liker 2
Skrevet

Morsomt å lese hvordan dere opplevde det :) Spennende!

Men da kan det hende de vondene og sånn jeg har nå kan være tegn da :P

Det kan hende at noe er på gang..

Diare er hvertfall ofte et tegn på at kroppen gjør seg klar til hva som skal skje. Veldig mange opplever det! :)

Du må oppdatere oss hvis noe skjer da! :)

Skrevet

Det kan hende at noe er på gang..

Diare er hvertfall ofte et tegn på at kroppen gjør seg klar til hva som skal skje. Veldig mange opplever det! :)

Du må oppdatere oss hvis noe skjer da! :)

Det skal jeg gjøre vet du :)

Men tror ikke det skjer noe på en stund :P

Vondene har jo gått bort Hehe

Annonse
Skrevet

Det skal jeg gjøre vet du :)

Men tror ikke det skjer noe på en stund :P

Vondene har jo gått bort Hehe

Da får vi se.. Men hvor langt på vei er du da? :)

Skrevet

38+2 er jeg :-)

• Liker 1
Gjest Memories
Skrevet

Da får vi håpe det drøyer et par dager hvertfall så du rekker kino :P Kan jo ikke gå glipp av Twilight!

Jaa, kan jo ikke gå glipp av avsluttningen :fnise:

Har uansett ikke noe særlig tegn til at noe skal skje, så han holder seg sikkert inne en stund til. Står på skjemaet mitt at jeg har overtid fra og med 8-9 desember, så kan oppdatere rundt da om hvilke tegn jeg fikk :P

Skrevet

Jaa, kan jo ikke gå glipp av avsluttningen :fnise:

Har uansett ikke noe særlig tegn til at noe skal skje, så han holder seg sikkert inne en stund til. Står på skjemaet mitt at jeg har overtid fra og med 8-9 desember, så kan oppdatere rundt da om hvilke tegn jeg fikk :P

Ja det får du gjøre :-) Morsomt å lese.

Tror jeg selv har overtid fra den 9, om jeg husker riktig ^^

Hvor skal du føde?

Gjest Memories
Skrevet

Ja det får du gjøre :-) Morsomt å lese.

Tror jeg selv har overtid fra den 9, om jeg husker riktig ^^

Hvor skal du føde?

Ah, ikke verst. Da har vi vel termin samtidig. Skal føde i Tromsø dersom alt går som det skal. :) Enn du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...