Gå til innhold

Tone Damli for Designers Remix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tone har designet en kolleksjon for Designers Remix.

http://www.side2.no/catwalk/article3514738.ece

Hva synes dere? Selv er det egentlig ingen av plaggene jeg har spesielt lyst på. Kanskje et par av strikkegensrene var OK, men ikke noe mer. Batikkshortsen og den brune skinnjakka var veldig lite pene, IMO.

Bruker å like Designers Remix, men dette var ingen høydare. Synes ikke Tone gjorde seg helt som modell for plaggene heller. (Og nei, jeg er ingen Tone-hater, jeg synes hun ser veldig søt ut vanligvis - men det er noe ved utseendet hennes som ikke gjør seg helt som typisk fashionmodell.)

Anonym poster: f3ebb94682bcf1a8b2193b7eb6777211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte ikke måten de hadde stylet henne på, håret ser ekkelt og fett ut og hun er ikke bra sminket. Dessuten er holdningen hennes dårlig på flere av fotoene.

Når det kommer til klærne ... Jeg er veldig glad i blått, men så ikke et eneste plagg jeg kunne tenkt meg.

Anonym poster: 89f4561a64a7821af99ba475c800189f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig klærna så ut som det meste som er i butikken fortiden. En tur på cubus og man kan finne omtrent alt det der.

Anonym poster: 4fa1233e2b7ac18b24e02e4bbd0f85b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte et par av kjolene og den oversizede cardiganen. Men disse plaggene ligger sikkert i en ganske høy prisklasse vil jeg tippe.. Synes derimot håret til Tone så fælt ut på bildene, men hun ser jo smellvakker ut uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om hun skal sette seg ned å drite på det ene bilde, hard i magen virker det som.

Anonym poster: d8469553a032e438bfc9827d0ff940b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte heller ikke denne kolleksjonen. Grøsser litt når jeg ser på tie-dye shortsen og buksa.. Den trenden døde heldigvis like fort som den kom, så synes det er litt merkelig at det blir brukt i denne kolleksjonen.

Synes den grå college genseren med mønster var OK til dager man vil slappe av. Den sorte kjolen med gjennomsiktig parti på brystet ser også litt fin ut men ikke noe jeg ville kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...