Gå til innhold

Hæler som glipper litt


Sophia.

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg et par hæler som dessverre er litt for store! Størrelsen under var for liten, så måtte bli denne størrelsen. Noen tips til "hjemmelagde" løsninger for å unngå at de glipper? De er ikke alt for store, kun sånn at det er lett for at de glipper når jeg går. Rekker ikke kjøpe innleggssåler før jeg skal bruke de (og tenkte selvsagt ikke på det når jeg var i butikken...). Tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar! :) Fikk tatt en tur til byen allikevel, så jeg fikk kjøpt noen puter til å ha i hælen! Så da ordnet det seg allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å bruke dobbeltsidig tape :)

Wow. Og her trodde jeg at jeg var sprø fordi jeg vurderte tape i desperasjon fordi 36 blir for stort og 35 er så vanskelig å få tak i :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å bruke dobbeltsidig tape :)

Å det var lurt. :) Jeg har videt ut alle pumps parene mine så ALLE glipper. Hvordan er det å gå med stømpebuse da når man har tape inntil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var lurt. :) Jeg har videt ut alle pumps parene mine så ALLE glipper. Hvordan er det å gå med stømpebuse da når man har tape inntil :)

hehe, det er jeg ikke helt sikker på, tror kanskje det går hull i strømpebuksen, strømpebukser ''strekker'' seg ganske mye, så jeg tror ikke at det kommer til å funke så bra. men du kan jo prøve ut selv, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedenfor å bruke tape, hva med kippekapper?

Har prøvd kippekapper(så det er det det heter :fnise:), jeg prøvde TO men det glapp like godt. Akk, små føtter. Skal ikke være enkelt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd kippekapper(så det er det det heter :fnise:), jeg prøvde TO men det glapp like godt. Akk, små føtter. Skal ikke være enkelt:P

det funker ikke så bra når det ikke er pumps, hehe , eller jeg synes ikke det da, tape holder liksom føttene på plass sånn at føttene ikke sklir rundt om kring, hvis du skjønner, haha! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...