Gå til innhold

P-piller og mens?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Mercilon 28 i ca 2 år, litt av og på. Kjempefornøyd, ingen bivirkninger. Men siden jeg hoppet over mine to forrige menser, så skulle jeg ha mens denne uken(torsdag i forrige uke og til torsdag i går) så jeg slipper å ha mens til bursdagen min og jul. Men mensen min denne gangen ble så rar. Den var så lett, ble nesten bare "spotting." Har lett mens fra før men dette var så lite at jeg blir litt bekymret. Jeg har derfor ikke fortsatt på nytt brett(skulle jeg gjort i går på torsdag).

Trenger jeg å bekymre meg eller skal jeg bare starte på nytt brett(ta to i dag, for i går og i dag) og fortsette som normalt, eller vente og se om neste mens er normal før jeg starter igjen?

Anonym poster: 3d9e0fcaccc63e44c6ba2dda9afa0c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig å ha mellomblødninger eller vedlig lette blødninger etter å ha hoppet over en uke! Mercilon har mindre hormoner enn flere andre p-piller og kan derfor gi slike forstyrrelser...Dersom du er litt urolig, kan du ringe til et apotek og få snakket med en farmasøyt!

Skrevet

Takk for svar baku, men det er for sent å ringe noe sted nå, så jeg tror jeg bare venter å ser om den stabiliserer seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...