Gå til innhold

Utflod ved penishodet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Problemer ved gutters underliv er jo enda litt tabu å snakke om. Men når problemet kommer i nærheten av meg, hva gjør man da? Sambo har siden sommerferien hatt utflod rundt penishodet. Merket dette en gang jeg sugde han, han har ikke nevnt noe selv og jeg har forsiktig prøvd å spørre om han har noen problemer med underlivet han vil snakke om, og forklart han at det er ikke farlig å gå til legen. Har blitt ganske flau selv når jeg har spurt, derfor virker det kanskje som jeg ikke har ment hva jeg har sagt.. Noen tips, til både hva det kan være og hvordan jeg kan gå fremover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du forklare hvordan utfoldet er? blankt ? farget?

Anonym poster: f38a2980e7ef0137a55bb086c22a39e0

Skrevet

Kjønnssykdom.. Jeg ville ha bedt han gå til legen, og om det er noe smittsomt burde du gå etterpå. :)

Anonym poster: cd07573e670685df8cdcd0d21140dbec

Skrevet

Kanskje han bare ikke hadde vasket seg så godt?

Anonym poster: aa1c5b90ca5c8bcb0f1da6c936f6c890

Skrevet

Det går bort om han vasker det forsiktig bort, men kommer jo igjen med en gang. Jeg har testet meg for klamydia ett par ganger nå, de var negative. Hva annet kan det være? Også har jeg litt av samme problemet, mye utflod. Hvitfarget på begge to. Ikke noe kløe eller svie. Har behandlet meg for soppinnfeksjon uten noen effekt, og hatt bakteriell vaginose noe jeg ble behandlet for.

Skrevet

Om det er ut av penishodet heter det forsats, og er blankt og kommer når gutten er opphisset. Om det er rundt hodet, kan det være noe så ekkelt som kukost (kommer av dårlig hygiene).

Så om det er rundt hodet er det enten en kjønnssykdom eller så har han bare veldig dårlig intimhygiene.

Skrevet (endret)

. Om det er rundt hodet, kan det være noe så ekkelt som kukost (kommer av dårlig hygiene).

Så om det er rundt hodet er det enten en kjønnssykdom eller så har han bare veldig dårlig intimhygiene.

Kan man også få hvis man vasker seg for mye og bruker såpe.........for god hygiene

For meg høres det ut som mannen har sopp. canesten kur og det er fiks

Endret av Perrin
Skrevet

Menn skal ikke ha utflod og han bør derfor komme seg til lege, med mindre dette bare er noe som kommer når han er opphisset, det er helt normalt at det kommer litt smøring da.

Skrevet

Har sjekket meg for sopp, burde jeg ikke hatt det da? Eller er det kanskje ikke smittsomt? Han har veldig god hygiene, dusjer en gang om dager og to når han jobber. Før og etter.

Han har ikke noe spesielt kløe, det har jeg spurt om. Heller ikke noe svie. Jeg har jo sjekket meg for klamydia og det har vi ikke, hva annet kan det være da? Og hvordan forteller jeg han at nå bør du gå til en lege? Merker jeg selv syntes det er litt flaut å si det også, han sier jo ingenting selv og trekker seg litt tilbake når jeg prøver å snakke om dette.

Skrevet

Når er det han har denne utfloden? Når han er kåt?

Anonym poster: ac90039fa8fa7efb442934c3b5f35f7e

Skrevet

Da også, men det er vel normalt? Om jeg ikke har misforstått helt da.. Men han har det ofte når han ikke er kåt også, det jeg reagerer litt på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...