Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 hva tjener man sånn ca når man jobber i matbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småbarnsmor Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Det kommer an på om du har erfaring eller ikke. Jeg tjente vel mellom 70-80,- og fikk ubetalt 8-9000,- pr mnd. Jeg hadde bare jobbet i en butikk før, så jeg hadde ikke så forferdelig mye erfaring. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 tror minstelønn over 18 uten ansennitet er ca 95,- i timen nå. pluss ub-tillegg på kvelden og lørdag ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 2. juni 2002 #4 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg jobbet i matbutikk i fjor og tjente 90,48 per time, + tillegg for ettermiddag og helg. Fikk utbetalt ni tusen -og -noe i måneden. Luselønn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #5 Del Skrevet 3. juni 2002 Vinga! Trodde du ikke var myndig enda jeg, så da er vel ikke det så dårlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juni 2002 #6 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg var 17 da jeg fikk jobben, men fikk faktisk 18-års-lønn fordi "jeg så så flink og pen ut" Greit for meg at arbeidsgiver sier det, når jeg får bedre lønn osv. og jeg har nå sluttet i den jobben. Mister respekten for sånne folk jeg. Uansett så var 90,48 kr timen lønn for myndige (18 år, pluss pluss) og egentlig skulle jeg ikke hatt det. Nå er jeg 18 år.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå