Gå til innhold

De singles sexliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett på blandt annet Paradise Hotel og sett samtaler 20 åringene imellom der det snakkes om sex og at det nærmest er krise etter 14 dager uten sex..

Hvordan er det egentlig for dere som er single?

Er det så vanlig med pulevenn som man skulle tro når man leser tråder her inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvordan det er blant 20-åringer er jeg ikke sikker på, men for oss som er litt eldre enn 20 er det (s langt jeg vet) ikke vanlig nei.

Vi klarer oss selv (med nød og neppe :fnise:)

• Liker 2
Skrevet

Hvordan det er blant 20-åringer er jeg ikke sikker på, men for oss som er litt eldre enn 20 er det (s langt jeg vet) ikke vanlig nei.

Vi klarer oss selv (med nød og neppe :fnise:)

hehe....

Ikke det inntrykk man får inne på KG egentlig... snakkes stadig vekk varmt om PV.. men kanskje det bare er noen få ivrige :)

Skrevet

Vet ikke helt, jeg. Har hatt flere sexvenner opp igjennom årene og trodde det var ganske vanlig i min aldersgruppe (25-35).

Anonym poster: 796b0991fb71dd16b21f28ae3cc3c4bd

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke hatt sex på et par måneder, og holder på å bli gal (til tider) :lol: Kunne gjerne ha tenkt meg en PV, et par venninner har det. Men det er jo ikke bare bare å finne en, jeg får ta det litt som det kommer i grunn.

Men i min venninnegjeng så er det vel, 2-3 som har det fast.

Gjest Lille-pus
Skrevet

hehe....

Ikke det inntrykk man får inne på KG egentlig... snakkes stadig vekk varmt om PV.. men kanskje det bare er noen få ivrige :)

Muligens mer avhengig av aldersgruppe, - og av hva man definerer vedkommende som ;)

I den gruppen hvor mange/de fleste er uetablerte vil det være rimelig at det er flere som har fuckfriends.

Vet ikke helt, jeg. Har hatt flere sexvenner opp igjennom årene og trodde det var ganske vanlig i min aldersgruppe (25-35).

Anonym poster: 796b0991fb71dd16b21f28ae3cc3c4bd

Mulig :klo:

Det er i den aldersgruppen det begynner å bli tomt for bra ungkarer, og en eventuell tanke om noen på si' ikke har oppstått.

Her kan man vet egentlig kun snakke for seg selv, men siden tilbudene om å bli en eller annen flott, gift manns elskerinne overhodet ikke har vært aktuelle hverken å evaluere eller langt mindre å akseptere, så ligger nok mye av grunnen der tenker jeg.

"Trophy mistress" ála Marilyn Monore for en gift mann er ikke meg ;)

Skrevet

Ikke vanlig her. Når jeg er singel så betyr det egentlig sølibat, sånn ca.

FML

• Liker 1
Skrevet

Både og. Nå er jeg nysingel og har ikke tenkt så langt enda, men ved tidligere singelperioder har det hendt. Har dødd naturlig ut etter en stund, da.

Men jeg vil jo ikke si det er krise etter to uker, da, men når det begynner å gå mange måneder, derimot... ;)

Skrevet

Tror de her fjortissene bare snakker skit og egger hverandre opp fordi de tror/mener det er et nederlag å innrømme at det er ei stund siden sist.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 20, og jeg kjenner kun ei som har pulevenner på den måten.. :klo:

Skrevet

har ingen fast pulevenn, men ofte ONS....

Anonym poster: 3d02c221dc6ca97369cb7229778ac961

Skrevet

Jeg er singel og har pulevenn. Synes det er en kjempegod løsning. Jeg har også mange venner/venninner og bekjente som også har pulevenner, og det har ingenting med å være løs å gjøre. Jeg er 18.

Anonym poster: 47e7a0014c4d403cfa46fc5bdcd64d42

• Liker 1
Skrevet

Det å ha en pulevenn er for meg et helt fremmed og merkelig konsept. Jeg vil helst pule med en kjæreste.

Anonym poster: be4394722a0095bf2c3572a54013f48c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nå just blitt singel etter ørten år og holder strengt tatt på å gå på veggene innimellom. PV hadde ikke vært å forakte og har tenkt tanken på det. Men fram til da så er det sølibat.

Anonym poster: 59aa6b97712e7f6395eae41a76e4e6a9

Skrevet

Sexliv? Hvilket sexliv? LENGE siden jeg kjente til det konseptet, gitt.

Anonym poster: 2bdd109eb81718519bf647e249fa5ce9

Skrevet

De gangene har jeg ikke hatt en PV rett og slett fordi det ikke har blitt sånn. ONS derimot, det har jeg hatt mitt av :lur: Liker sex, så hvorfor ikke? Lengste jeg har gått er 2-3 mnd uten sex, men da var jeg lei ONS og ved en anledning da hadde jeg sex med en x. Hoho

Skrevet

Har sett på blandt annet Paradise Hotel og sett samtaler 20 åringene imellom der det snakkes om sex og at det nærmest er krise etter 14 dager uten sex..

Hvordan er det egentlig for dere som er single?

Er det så vanlig med pulevenn som man skulle tro når man leser tråder her inne?

Nei... Er noen år siden sist en var patetisk nok til å ha sex med en dame. Det holder nå med mine sporadiske trekanter med frøken høyre og frøken venstre. fordelen med å være singel i flere år er at en mister lysten på sex rett og slett. Anbefales :)

Skrevet

Nei... Er noen år siden sist en var patetisk nok til å ha sex med en dame. Det holder nå med mine sporadiske trekanter med frøken høyre og frøken venstre. fordelen med å være singel i flere år er at en mister lysten på sex rett og slett. Anbefales :)

Er det sånn? Men hva om du treffer en du forelsker deg i da? Får du ikke plutselig lyst til å ha sex med vedkommende...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...