Gå til innhold

Skinnjakke,sort eller beige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er brunette,og klarer ikke heilt bestemme meg for hvilken farge. Hva har du,og er du fornøyd? Er det enklest å kombinere med sort? Lurer på å bestille på nett...

Anonym poster: 10ec6c82c0495d9a20a8cb2d714e4c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette må du da klare å finne ut av selv?

Anonym poster: ea017b941f5e9e7bf8d01b9f66cccedf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg klarer det;) syns jo bare det er artig å høre andres meninger..det er vel lov? Så jeg forstår ikke at du bryr deg med et sånt svar...

Anonym poster: 10ec6c82c0495d9a20a8cb2d714e4c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker bare så tafatt. Du har lyst på jakke, men klarer ikke engang å bestemme deg for fargen?

Jeg ville kjøpt en i hver farge, rett og slett.

Anonym poster: ea017b941f5e9e7bf8d01b9f66cccedf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wilhelmine

Har svart skinnjakke selv, synes det er veldig anvendelig, passer alt, deilig å ha sånne plagg som fungerer (nesten) uansett hva annet jeg har på meg. Er ikke så glad i beige selv da, så da ville jeg heller tenkt brunt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Jeg ville valgt beige eller brun ganske enkelt fordi de fargene passer best til de andre klærne jeg har samt de aller fleste skoene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt svart. Har en svart skinnjakke selv, og elsker den. Har holdt i mange, mange år og den kan kombineres med det aller meste:) Er nok den mest brukte jakken jeg har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Te her. Takk for alle svar. Jeg er 40. Har bestemt meg for sort. Noen av dere som har skinnjakke fra rock n blue som heter spirulina? Lurer på hvordan den er i str,og om den er veldig kort? Syns den ser veldig fin ut..

Anonym poster: 10ec6c82c0495d9a20a8cb2d714e4c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS skulle det sjølvsagt stå... Hehe.

Anonym poster: 10ec6c82c0495d9a20a8cb2d714e4c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke fan av beige, så hadde garantert gått for sort skinnjakke! Jeg har en sort og en rød (egentlig burgunder) skinnjakke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er brunette,og klarer ikke heilt bestemme meg for hvilken farge. Hva har du,og er du fornøyd? Er det enklest å kombinere med sort? Lurer på å bestille på nett...

Anonym poster: 10ec6c82c0495d9a20a8cb2d714e4c69

Åh, det evige skinnjakkespørsmålet ;). Begge farger er klassiske og noe du kommer til å ha glede av i mange år! Selv har jeg en sort skinnjakke fra Zara og er superfornøyd med den! Jeg har også en gammel beige skinnjakke som jeg har brukt i stykker. Jeg tror den skal få gå av med pensjon nå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...