Brunhilde Skrevet 17. november 2012 #21 Skrevet 17. november 2012 " Husk at kondenstørketrommelen utvikler varme, slik at den ikke bør plasseres i et altfor lite rom.Hvis rommet er svært lite, tar tørkingen lengre tid siden den ikke får kondensert (avkjølt) den fuktige luften." http://www.asko.org/...g_torketromler/ Asko som produserer tørketromler sier det også så da er det sikkert noe i det....... Har jobba med hvitevarer og reklamasjon og har vært borti den problemstillinga der endel ganger med at rommet er for lite og døra igjen. Takk. Sånn går det når man sverger til å tørke tøy uten unødvendige maskiner.
Orchideae Skrevet 17. november 2012 Forfatter #22 Skrevet 17. november 2012 Det er tre styrker på varmen, står alltid på lavest, men du kan trykke på knappen to ganger så blir den høy, det er på alle program Aha. Da vet jeg hvem knapp du mener.
Gjest hedgepig Skrevet 18. november 2012 #23 Skrevet 18. november 2012 Aha. Da vet jeg hvem knapp du mener. Du mener; Da vet jeg HVILKEN knapp du mener?
Orchideae Skrevet 18. november 2012 Forfatter #24 Skrevet 18. november 2012 Du mener; Da vet jeg HVILKEN knapp du mener? Lite å gjøre?
Gjest hedgepig Skrevet 18. november 2012 #25 Skrevet 18. november 2012 Lite å gjøre? Busted! Eller det vil si; Feil tidsprioriteringer. Forstår bare ikke hvorfor så mange bommer med spørreordene;)
Orchideae Skrevet 19. november 2012 Forfatter #26 Skrevet 19. november 2012 Sikkert på grunn av dialekter. Her hvor vi bor er det mange som lærer å sykle hundrevis av ganger. Iallefall om man tenker den gang da, hver gang når..
Oliven Skrevet 19. november 2012 #27 Skrevet 19. november 2012 Takk. Sånn går det når man sverger til å tørke tøy uten unødvendige maskiner. Da husker du om du må ha det i hus en gang Hadde mange kunder som kom med faktura ( for å klage) fra serviceverksted som hadde vært ute og det var dette som var problemet. Det er brukerfeil og går ikke på garanti og kunde blir belastet. Veldig kjedelig.... Jeg er dessverre en av de som ikke kan tørke sengetøy ute om sommeren pga allergi så da gjør trommel hverdagen endel lettere. Noen tromler har forresten også en innstilling der man kan bytte mellom 10A og 16A. Har du 16A kurs på rommet der trommelen står kan du stille inn på det og da går det også raskere. Siemens og Bosch hadde det før ihvertfall. Mulig andre har det også.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #28 Skrevet 20. november 2012 Øh spm bare (skal kjøpe tørketrommel for forste gang...) KOndenstrommel er sånn for rom uten mulighet til å ha slange ut av vindu/luftekanal? Anonym poster: d8c61b255c028f4ddae3c7f18c3a1df4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå