Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Når eg sit på do så lura eg plutseleg på ting...og då kan KG vera greit å ha.. Kvifor finn ein andre sexy? Då tenkjer eg kun utsjånaden! Er det slik at ein person ein finn sexy har attributtar du ikkje har/gjerne vil ha? Om ei jente finn ein mann sexy kan det vera fordi ho er jente og han er mann.? Altså at kroppane er så ulike at det er derfor ein finn det andre kjønn sexy? Det er sexy med puppar fordi du som mann ikkje har det? Også er det dei homofile/lesbiske: Kan det vera dei finn person med "ønskbare" attributtar sexy? At ei jente finn ei jente sexy for di ho har så fine pupper? At ho er sexy fordi eg vil ha dei puppane?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Vet om flere menn som ikke synes pupper er spesielt sexy overhodet, men som er mer opptatt av bein/rumpe (som de jo har selv, om enn i en annen form/grad av hårethet), så gudene vet... Det er vel noe mystifistiske greier, kanskje en blanding av instinkter og miljø. Anonym poster: f5ffb2ed5aa485dfbf1080e3bf032dc2
womenwomen Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Når eg sit på do så lura eg plutseleg på ting...og då kan KG vera greit å ha.. Kvifor finn ein andre sexy? Då tenkjer eg kun utsjånaden! Er det slik at ein person ein finn sexy har attributtar du ikkje har/gjerne vil ha? Om ei jente finn ein mann sexy kan det vera fordi ho er jente og han er mann.? Altså at kroppane er så ulike at det er derfor ein finn det andre kjønn sexy? Det er sexy med puppar fordi du som mann ikkje har det? Også er det dei homofile/lesbiske: Kan det vera dei finn person med "ønskbare" attributtar sexy? At ei jente finn ei jente sexy for di ho har så fine pupper? At ho er sexy fordi eg vil ha dei puppane? Man må selvfølgelig tiltrekkes av utseendet til hverandre - for å synes at personen er fysisk attraktiv og sexy...Men ordet sexy har like mye med personlig utstråling å gjøre. Glimtet i øyet & blikk kontakten, måten å flørte på, med kroppsspråket - vil si ordet sexy har mer med utstråling å gjøre enn med fysiske atributter som eks pupper og rumpe. En flatbrystet kvinne kan være mye mer sexy enn en typisk silikonbabe om hun har den " sexye utstrålingen og adferden " . Hjelper ikke å være utseendemesig perfekt dersom du ikke eier anlegg for å kunne flørte & lokke, og har en sexy adferd og attitude. Har du liten sexdrive - har du nok også svært svak sexy utstråling & sexappeal ovenfor det motsatte kjønn desverre... Har du en naturlig god sexdrive og interesse for det motsatte kjønn - kommer den sexuelle utstrålingen automatisk og naturlig. Også evne til å flørte, på en helt naturlig måte... Jeg blir ofte beskyld for å flørte - selv om jeg ikke prøver å flørte...Grusomt når det misforstås...endel damer har blitt sure på meg pga det...he he
Gjest Darthoven Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 (endret) Enig med womenwomen.. (er det lov?) Dessuten har ansiktet alt å si. Jeg må like å hvile øynene på et sexy og vakkert ansikt. Der tror jeg folk imidlertid har forskjellige preferanser. Ofte kan kompis si til meg; "hun var pen". "Hvem da? Den transvestitten der mener du?" svarer jeg. Jeg falt for min kjære først og fremst fordi hun var svært pen, søt og sexy i ansiktet. Viste seg også at hun var en vakker person også. Og selvsagt kroppsspråk, flørting, erting og alt det womenwomen nevner. Endret 15. november 2012 av Darthoven
womenwomen Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Enig med womenwomen.. (er det lov?) Dessuten har ansiktet alt å si. Jeg må like å hvile øynene på et sexy og vakkert ansikt. Der tror jeg folk imidlertid har forskjellige preferanser. Ofte kan kompis si til meg; "hun var pen". "Hvem da? Den transvestitten der mener du?" svarer jeg. Jeg falt for min kjære først og fremst fordi hun var svært pen, søt og sexy i ansiktet. Viste seg også at hun var en vakker person også. Og selvsagt kroppsspråk, flørting, erting og alt det womenwomen nevner. Dette gjelder i høy grad menn også.... En mann uten muskler og egentlig utrent kropp. Kan være mye mer sexy enn en veltrent mann.Dersom han er " høy og kjekk " Dersom den utrente mannen har best utstråling og sender ut mer tydelig flørtende signaler...er han den " kjekkeste " og mest tiltalende av de to... Kunsten å " kurtisere " det motsatte kjønn - har allt å si....Så lenge ansiktet ditt er attraktivt for han/henne og ( høyden ok på mannen ) - så trenger du ikke en superfin topptrent kropp. For å ha sterk sexappeal på det motsatte kjønn. Og damer som tar silikon i håp om å bli mer sexy....dere har misforstått hva sexy egentlig betyr og ER.... Dette er ikke noe som kan kjøpes for penger.... Er blikket ditt tomt og uten glimt i øyet. Du er sjenert og kan ikke flørte og kurtisere lett og uanstrengt på en naturlig måte... Da blir du desverre ALDRI SEXY i noens øyne...uansett hvor perfekt du er utseendemessig. Hjelper ikke med silikon damer...Dere blir ikke mer sexy av det ... Så spar de pengene til noe annet ...he he .
Obelix Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Womenwomen... Jeg melder meg frivillig til å få en pm med bilde av deg i jeg... så kan jeg være sannhetsmannen på hvor sexy du egentlig er for resten av forumet hehe
MrSmith Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Du resonnerer som barnebarnet til Sigmund Freud . Jeg er ganske enkelt programmert til å like feminine trekk; kurver, buer, mykhet, hår (NB: på hodet), slike ting gjør meg nysgjerrig og interessert. Tror forklaringen er så enkel, det kan ikke forklares eller rasjonaliseres. Hvorfor blir jeg feks nærmest beruset av å slikke ei fitte? Sjokoladen på Rema smaker jo mye bedre. Slår meg til ro med at det er medfødt, ikke alt læres på skolen, heldigvis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå