Gå til innhold

Det verste barnet ditt har gjort offentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det verste barnet ditt har gjort eller sagt på et offentlig sted, og hvordan reagerte du? Tråden er inspirert av diverse opplevelser av denne typen: Barn som stjeler, river ned butikkhyller fulle av glass, velter sidemannens suppe i fanget hans, løper ned gammel mann så stokk og hatt fyker etc. Har du noen gang følt behov for å synke gjennom gulvet pga avkommets handlinger? Eller er du av typen som synes det er søtt eller ikke merker noe til det. Det er stort spenn i foreldrenes reaksjoner. Har feks opplevd en mor som skjelte ut butikkdamen fordi hun ikke passet på at mors lille gull ikke stjal mens mor snakket med en venninne i nabobutikken.

Anonym poster: fb7e3663f96cabdea48485e3e2d2bac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var 3 og sto i den andre enden av butikken og ropte så høyt han kunne "mamma, har du mensen nå?"

Lot bare som ingenting og sa "Nei, lille venn. Det har jeg ikke."

Men klart jeg syntes det var pinlig! Uten tvil!!

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg var på kafè med en barndomsvenninne som har et barn. Den lille jenta på fem år satt stille ved siden av oss, men da det gikk en mann forbi, pekte hun på ham og sa høyt "mamma, han der hadde en stooor og stygg nese."

:daane:

Skrevet

"Mamma, trenger du sånne i rumpa nå?" Spurte 7- åringen mens han viftet med en pakke tamponger mot meg på Rema 1000.

Anonym poster: 8130895696f59dfa15fa67ef29c28811

• Liker 10
Skrevet

"Mamma, trenger du sånne i rumpa nå?" Spurte 7- åringen mens han viftet med en pakke tamponger mot meg på Rema 1000.

Anonym poster: 8130895696f59dfa15fa67ef29c28811

:fnise: Fantastisk, gleder meg til lillegutt kommer med slike sjarmerende utsagn.

Skrevet

Har ikke egne barn enda, men synes det er utrolig pinlig på foreldrenes vegne når småbarn kommenterer andre mennesker rundt seg negativt, særlig at folk er tykke eller rare. Synes også synd på de fornærmede som bare må ta det i mot uten å kunne gjøre stort.... dersom en unge sa høyt at jeg hadde stygg nese f.eks, hadde jeg faktisk blitt veldig lei meg og vært redd for at mange andre også tenkte det samme...

Anonym poster: 8db08fa0da8a2905f47e487bbe6bd78e

Skrevet

Har ikke barn selv, men en gang da jeg var liten rev jeg ned den største glassbollen som noen sinne er produsert, inne på Glasmagasinet. Jeg husker det eksakte øyeblikket enda, selv om jeg bare var fire år. Det var så fælt. Mamma ble sint og kjeftet på meg, men ekspeditøren tok det hele med ro og vi slapp å betale for den grisedyre bollen.

En annen gang var vi på en badeplass. Her kan jeg heller ikke ha vært eldre enn tre-fire år, for lillebroren min var baby.

Badeplassen var stappfull av naboer. Og her finner jeg altså ut at det hadde vært rasende festlig å tulle litt med mamma. Det jeg gjør da er å dra håndkledet bort når hun skifter, og roper "TITTEI!!!!" kjempehøyt bare for å være sikker på at alle fikk med seg morsomhetene mine.

Mamma ble så flau at hun holdt på å begynne å grine, og jeg holder på å dø den dag i dag.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...