Gå til innhold

før eller etter ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg koset meg med rabbit vibratoren i dag, så etterpå så dunket det sånn i klitoris etter jeg hadde holdt på.. jeg har ikke hatt orgasme før.

har jeg hatt orgasme siden det dunket i klitoris etterpå ?

(jeg er jente)

Anonym poster: 9f4810444fbc728162bc4a059e31e3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får orgasme, så kommer du ikke til å tvile på at det er det du har fått..

Anonym poster: 00c1060a7639f86a975d8adaf4074b55

• Liker 1
Skrevet (endret)

Edit: så du presiserte at du var jente

Endret av Summers
Skrevet

Edit: så du presiserte at du var jente

:skratte:

Anonym poster: 2f684b318adf081df32dcb7ae6234f33

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sorry, TS. Utifra det lille du beskriver så er svaret 'nei', du har ikke fått orgasme.

- AB i innlegg #2 er helt presis; Når du får det vil du ikke være et øyeblikk i tvil ;)

Nå vil en orgasme være både personavhengig og sinntistandsavhengig, så istedet for at jeg skal lage en lengre utredning til deg så sender jeg deg hit.

:)

Skrevet

Som Lille-pus sa, det var nok desverre ikke en orgasme. Kjøp deg en sånn Hitachi Magic Wand hvis du ikke har fått orgasme før. Den vibrerer veldig bra slik at du forhåpentligvis kan komme ganske fort. Det er nesten så jeg nekter å tro at noen ikke kommer av den. Når du først har kommet et par ganger blir det enklere fordi du kjenner følelsen slik at du klarer å "jakte" på den når du onanerer. Det er vanskelig å skyte elg hvis du ikke vet hvordan den ser ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...