Gå til innhold

Hvor skal jeg finne den "lille, sorte"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er VELDIG kresen når det kommer til kjoler. Derfor eier jeg heller ikke så mange, da jeg aldri finner helt det store. Jeg foretrekker sorte kjoler generelt, fordi dette er "safe", klassisk og jeg generelt foretrekker sort om høsten, vinteren og deler av våren. Mørkeblått er også lekkert, synes jeg. Noen her som vet hvor jeg kan finne "den perfekte, lille sorte"?

Jeg vet egentlig ikke helt hvordan drømmekjolen ser ut selv, jeg er helt blank. Men jeg har en kropp som kler det meste, og foretrekker bodycon-kjoler, altså de som sitter tight. Kan være stroppeløs, men jeg liker også langermede. 3/4-ermer liker jeg ikke. Har også til gode å finne en fin kjole med stropper.

Prisklasse.. Hmmm, helst ikke over tusenlappen, men kan gå litt over.

Såå, tips?? :fnise:

På forhånd tusen takk til dere som måtte komme med tips, trenger noen nye kjoler til årets julebordsesong, julaften OG nyttårsaften. :)

Anonym poster: 22b6c401dedff00bd333e2e5109bba37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, den originale lille sorte hadde 3/4 armer, gikk til knærne og satt relativt løst.

Gitt at du kjenner din egen kropp kan du lete på ebay, der kan man finne utrolig mye. Pass på å være spesifikk når du søker, gjerne tilpass søket ditt, hvis ikke får du mange tusen treff.

http://www.ebay.com/sch/i.html?Style=Stretch%252C%2520Bodycon&Color=Blacks&LH_ItemCondition=3&_sop=10&Sleeve%2520Style=Strapless&_sacat=0&_from=R40&_dmpt=US_CSA_WC_Dresses&_mPrRngCbx=1&_nkw=black+strapless+dress&_pgn=2&_skc=24&rt=nc

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel snakk om og bare begynne å lete egentlig. Sider som Nelly,Bubbleroom og Asos har jo masse kjoler så der kan man jo se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er VELDIG kresen når det kommer til kjoler. Derfor eier jeg heller ikke så mange, da jeg aldri finner helt det store. Jeg foretrekker sorte kjoler generelt, fordi dette er "safe", klassisk og jeg generelt foretrekker sort om høsten, vinteren og deler av våren. Mørkeblått er også lekkert, synes jeg. Noen her som vet hvor jeg kan finne "den perfekte, lille sorte"?

Jeg vet egentlig ikke helt hvordan drømmekjolen ser ut selv, jeg er helt blank. Men jeg har en kropp som kler det meste, og foretrekker bodycon-kjoler, altså de som sitter tight. Kan være stroppeløs, men jeg liker også langermede. 3/4-ermer liker jeg ikke. Har også til gode å finne en fin kjole med stropper.

Prisklasse.. Hmmm, helst ikke over tusenlappen, men kan gå litt over.

Såå, tips?? :fnise:

På forhånd tusen takk til dere som måtte komme med tips, trenger noen nye kjoler til årets julebordsesong, julaften OG nyttårsaften. :)

Anonym poster: 22b6c401dedff00bd333e2e5109bba37

Den skal du finne på nelly.com:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet min her :-) Lykke til med leting etter din lille sorte :))

Anonym poster: 66c66b326ba9f89287541a02d079597d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare å starte jakten, så finner du nok den rette. Litt vanskelig å finne en kjole når du selv ikke vet hva du vil ha..

Her er i alle fall min lille sorte. Jeg elsker den kjolen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...