Alina X Skrevet 15. november 2012 #21 Skrevet 15. november 2012 Jeg skal ført spise middag med et vennepar før jeg skal til en annen singel vennine og feire der. Tror vi blir ca 4-5 stk, alle jenter, og hun bor med ganske fin utsikt over Oslo så da får vi med oss fyrverkeri:-) Ifjor så var jeg først hos en vennine,så dro jeg hjem og drakk og paffa litt, så gikk jeg faktisk av alle ting en tur ute rundt kl 00.30 med hundene da det ikke var så mye fyrverkeri da, også ramla det inn noen fulle venner kl 03.30 på natta for overnatting hehehehe..skjønner ikke problemet med å være alene jeg da, så klart folk kan anse det som kjipt, men det er hva du gjør det til.
Catnip Skrevet 15. november 2012 #22 Skrevet 15. november 2012 HERREGUD, jeg slo opp med kjæresten min for fire dager siden og dette var en problemstilling jeg ikke hadde tenkt på. Jeg husker ikke en gang hva jeg pleide å gjøre under høytider før jeg blei sammen med ham. HUUUUUH
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #23 Skrevet 15. november 2012 jeg har ikke planlagt noe enda.i fjor hadde jeg noen venninner hos meg å drakk å slikt. får se hva det blir til.tar ikke det sånn veldig seriøst at det gjør noe. kansje jeg arrangerer en middag eller noe annet. Anonym poster: 730825103099133cf5d6ac68519ee227
Gjest BettyBoop Skrevet 15. november 2012 #24 Skrevet 15. november 2012 (endret) Desember nærmer seg med stormskritt, og den dagen hvor det er kjipest å være singel er nyttårsaften. Førjulskos, julebord med venninnegjengen, på byen i romjulen er faste tradisjoner, men nyttårsaften er alltid noe pes å planlegge. Har luftet temaet med et par venninner, og de vil vil feire med kjærestene sine, og det skjønner jeg veldig godt. I fjor var vi alle samlet, men i år virker det som at mine venninner skal feire med kjærestene sine og hans vennegjeng. Og selv om jeg har fantastiske venninner, så er det kjipt å være den eneste single blant masse par Så.. Dere single; hva er deres planer på nyttårsaften? Anonym poster: 4bf306ff7e251ffd3c1f4abfae0efc7a Det er da ikke kjipt det. jaeg skal på fest og drikke meg kanakkas med venner jeg. Kjipe venninner du har da. de kan da ta med seg typene på nyttårsfest istedet for å sitte hjemme alene med de. Det har de valentines day for. Endret 15. november 2012 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #25 Skrevet 15. november 2012 Det er da ikke kjipt det. jaeg skal på fest og drikke meg kanakkas med venner jeg. Kjipe venninner du har da. de kan da ta med seg typene på nyttårsfest istedet for å sitte hjemme alene med de. Det har de valentines day for. De skal jo ikke sitte hjemme alene med kjærestene sine. I fjor feiret jeg med mine venninner og deres kjærester. I år blir mine venninner med kjærestene sine til kjærestens vennegjeng, skjønner? Jeg er den eneste single Anonym poster: 4bf306ff7e251ffd3c1f4abfae0efc7a
Gjest Nikee Skrevet 15. november 2012 #26 Skrevet 15. november 2012 HERREGUD, jeg slo opp med kjæresten min for fire dager siden og dette var en problemstilling jeg ikke hadde tenkt på. Jeg husker ikke en gang hva jeg pleide å gjøre under høytider før jeg blei sammen med ham. HUUUUUH Til deg! Jeg måtte nesten le litt, (beklager ikke vondt ment) fordi det var den reaksjonen jeg også hadde da det plutselig gikk opp for meg at jeg også kom til å være singel på nyttårsaften. Man tenker ikke så langt!
Gjest Nikee Skrevet 15. november 2012 #27 Skrevet 15. november 2012 Signert! Trivest også godt som singel, og kunne ikke tenke meg ett seriøst forhold for øyeblikket, men høytider og tradisjon kan midlertidig ta knekken på disse tanker. eidt: skrivefeil Nettopp! Jeg er heller ikke interessert i en kjæreste nå, jeg må være med meg selv en stund nå, men det er høytidene som er kjipe
PanLi Skrevet 16. november 2012 #28 Skrevet 16. november 2012 Jeg satser på at det dukker opp noe. Det gjør som regel det! ...hvis ikke drar jeg hjem til familien og feirer med dem, eller inviterer meg selv hjem til etablerte venner. Jeg vet at jeg er velkommen. Som regel blir det en ordentlig gøy kveld også Det eneste som er liiitt klipt som eneste single på nyttårsfest er at jeg føler meg litt stusselig når jeg står der alene med stjerneskuddet mitt og lager sirkler i luften kl kl 00:00, mens de andre står 2 og 2 og klemmer og kysser Jeg gjør meg selv evt. litt "opptatt" med å sende masse sms'r, og så kl 00:01, evt. 00:02 så er de fleste ferdige med å kysse, og klare til å skåle med de andre på festen Jeg kan klare 1-2 minutter med kjærestekliss Jeg har veldig fine og omtenksomme venner, heldigvis
Gjest BettyBoop Skrevet 16. november 2012 #29 Skrevet 16. november 2012 De skal jo ikke sitte hjemme alene med kjærestene sine. I fjor feiret jeg med mine venninner og deres kjærester. I år blir mine venninner med kjærestene sine til kjærestens vennegjeng, skjønner? Jeg er den eneste single Anonym poster: 4bf306ff7e251ffd3c1f4abfae0efc7a har du ikke en kompis du kan ta med deg til festen da?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #30 Skrevet 16. november 2012 har du ikke en kompis du kan ta med deg til festen da? Du misforstår. Det er ingen fest jeg er bedt i. Mine venninner skal med sine kjærester til hver sin fest, med kjærestenes vennegjenger. Det vil si at ingen av mine venninner er samlet på nyttårsaften i år. I fjor var vi alle sammen, og kjærestene var med. I år vil kjærestene være med sine venner, og da blir selvsagt mine venninner med dem. Skjønner? Anonym poster: 4bf306ff7e251ffd3c1f4abfae0efc7a
elvital Skrevet 16. november 2012 #31 Skrevet 16. november 2012 Jeg får antakeligvis besøk av ei eller to venninner fra studiestedet mitt (jeg er hos foreldre i julen). Aner ikke hva vi skal finne på, men blir sikkert rolig med litt bobler, god mat og en film kanskje? Og så ut for å se på raketter så klart. Kanskje vi drar for å få sett på offentlig oppskytning av raketter...
Rosalie Skrevet 16. november 2012 #32 Skrevet 16. november 2012 Da jeg var singel pleide jeg å reise hjem til foreldrene mine og ha en rolig og koselig kveld sammen med dem. Jeg har aldri vært noe "Juhuuu, nyttårsaften, feste som gal", og samboeren min og jeg pleier enten å holde eller å være i middagsselskap der god mat og fantastiske viner sammen med samtaler er i sentrum. Og vi er gjerne både par og single.
Tullebull Skrevet 16. november 2012 #33 Skrevet 16. november 2012 Kanskje slemt å si mht min kjære, men nyttårsaften er jo den kjekkeste dagen å være singel på!
TøydukkeAnna Skrevet 16. november 2012 #34 Skrevet 16. november 2012 Jeg skal være med ei venninne, hva vi gjør vet jeg ikke enda. Jeg jobber fra 07:30 til 12:00.
Longgone Skrevet 16. november 2012 #35 Skrevet 16. november 2012 Nå er jeg ikke singel da men jeg har aldri helt skjønt hvorfor det skal være så mye kjipere å være singel på nyttårsaften enn andre dager i året. De årene jeg har dratt ut på nyttårsaften har vært med vennene mine, så har samboer også vært med. Missforstå meg rett men det hadde ikke vært verdens undergang om han ikke var der. Men jeg er kanskje ikke rette personen til å svare, for meg er nyttårsaften oppskrytt og jeg for min del skal være i stallen og passe på hesten. Så får samboer gjerne være ute å feire med sine venner hvis han vil det :-)
Gjest BettyBoop Skrevet 18. november 2012 #36 Skrevet 18. november 2012 (endret) Du misforstår. Det er ingen fest jeg er bedt i. Mine venninner skal med sine kjærester til hver sin fest, med kjærestenes vennegjenger. Det vil si at ingen av mine venninner er samlet på nyttårsaften i år. I fjor var vi alle sammen, og kjærestene var med. I år vil kjærestene være med sine venner, og da blir selvsagt mine venninner med dem. Skjønner? Anonym poster: 4bf306ff7e251ffd3c1f4abfae0efc7a Herregud de kan da være litt snille og be deg og da mener nå jeg. Hvorfor kan de ikke bare spørre om du og kan være med? De kan da inkludere deg selv om du ikke er sammen med en i kompisgjengen til typene til venninnene dine liksom. Hva er det med kjipe ekskluderende par? Endret 18. november 2012 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #37 Skrevet 18. november 2012 Dette må jeg ta på anonymen, for det er litt flaut. Sist nyttårsaften feiret jeg alene. Helt mutters alene, og jeg er 18 år! Det var litt stusselig, men også litt koselig. Min familie har etter tradisjon tro alltid feiret med to andre familier, og det gjorde de også i fjor. De andre to familiene har en sønn og en datter som er like gamle som meg, men vi er i ulike gjenger. De andre 18-åringene skulle ut med sine venner, så derfor var det utelukket for meg å bli med til deres familier for å feire. Jeg har venner, men det ble liksom ikke til at vi feiret sammen. Den ene var hos kjæresten på andre siden av landet, en var hos broren som studerer i Trondheim, en reiste til Chamonix med familien, en var tvunget til å feire med familien hos bestemoren osv osv. Jeg ble invitert av en venninne (som jeg ikke har så god kontakt med, men vi har vært nøre før) med på en fest, men takket nei fordi jeg ikke kjente noen der. Altså hadde jeg tre muligheter: 1. feire med masse voksne hvis barn på min alder er ute med venner 2. feire med en gammel venninnes venner som jeg ikke kjenner 3. feire med meg selv, katten, filmer og fotbad. Jeg valgte som sagt det siste. Det var litt kjipt, i og med at nyttårsaften er en kveld der "alle" er sosiale med vennene sine. Men som jeg sa, var det litt koselig også. Jeg vet ikke hva som skjer dette året, forresten... Anonym poster: c724329533934e098a491db7689276a7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå