Gå til innhold

Singel på nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desember nærmer seg med stormskritt, og den dagen hvor det er kjipest å være singel er nyttårsaften.

Førjulskos, julebord med venninnegjengen, på byen i romjulen er faste tradisjoner, men nyttårsaften er alltid noe pes å planlegge. Har luftet temaet med et par venninner, og de vil vil feire med kjærestene sine, og det skjønner jeg veldig godt. I fjor var vi alle samlet, men i år virker det som at mine venninner skal feire med kjærestene sine og hans vennegjeng. Og selv om jeg har fantastiske venninner, så er det kjipt å være den eneste single blant masse par :sukk:

Så.. Dere single; hva er deres planer på nyttårsaften?

Anonym poster: 4bf306ff7e251ffd3c1f4abfae0efc7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som en hver vanlig dag etter jobb for meg. Om jeg har en singel kompis ser vi kanskje en film og tar en matbit på kvelden. Festing er liksom ikke min greie og familien er spredd på denne dagen.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal. Et flertall av vennene mine skal på nyttårscruise på DFDS. Hadde vært kult å være med på. MEN, jeg har beredskapsvakt på jobben hvor jeg går av vakt på nyttårsaften. Nyttårscruiset starter dagen før nyttårsaften, så jeg kan i utgangspunktet ikke være med. Og jeg er egentlig ikke så lysten på å dra til et vennepar av meg, der blir det garantert par og unger. Ikke særlig gunstig for meg som er singel. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre på nyttårsaften, om jeg ikke får noen avklaring. En litt kjip situasjon, egentlig.

Skrevet

Jeg skal jobbe, også drar jeg hjem til foreldrene mine:) Rekker litt restemat og fyrverkeriene!

• Liker 1
Skrevet

Spiller ikke veldig stor rolle for min del lenger. Lei av å på død og liv dra på en eller annen fest i vinterkulda. Utrolig deilig å være litt uthvilt på den første dagen i det nye året istedet ;)

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke for meg. Viktig å være sosial på nyttårsaften. Har ikke kommet dit enda at jeg ikke bryr meg om jeg er sammen med venner eller er alene. Men jeg har betenkeligheter med å være på en fest der jeg er den eneste som er singel. DA blir jeg heller hjemme.

Skrevet

Jeg kommer hjem til jul, så på nyttårsaften blir det middag med foreldre og søsken, før det blir en fest hos en venn/venninne, litt usikker ennå. Første gang jeg feirer nyttår som singel på et par år, så litt vemodig er det jo.

Jeg satser i alle fall på en nyttårsfest med gode venner.

Skrevet

Ikke blitt invitert til noe jeg heller, men drar til Hemsedal og satser på at ting ordner seg for snille gutter.

Anonym poster: 408968310d2380548c3515d166910093

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke for meg. Viktig å være sosial på nyttårsaften. Har ikke kommet dit enda at jeg ikke bryr meg om jeg er sammen med venner eller er alene. Men jeg har betenkeligheter med å være på en fest der jeg er den eneste som er singel. DA blir jeg heller hjemme.

Sa jo ikke at man trenger å være alene, men det går an å være sammen med venner/familiet etc. uten at man nødvendigvis må feste. Mange som tar det litt roligere på nyttårsaften etterhvert, spesielt når det ikke er så spennende å drikke og feste lenger.

Skrevet

Gruer meg en del jeg også, første nyttåret som singel på noen år. Vet ikke hvor jeg skal, føler enten så er det par-fest eller til og med par-med-barn-fest og DET er langt borte fra hva jeg er gira på. Skulle egentlig bare ha jobba hvis det hadde vært mulig, men det er stengt der jeg jobber om kvelden. Syns det er så sårt med høytiden som nysingel.

Skrevet

Gruer meg en del jeg også, første nyttåret som singel på noen år. Vet ikke hvor jeg skal, føler enten så er det par-fest eller til og med par-med-barn-fest og DET er langt borte fra hva jeg er gira på. Skulle egentlig bare ha jobba hvis det hadde vært mulig, men det er stengt der jeg jobber om kvelden. Syns det er så sårt med høytiden som nysingel.

Jeg kan faktisk ta en beredskapsvakt som går over nyttårsaften, så hvis alt skjærer seg, så gjør jeg det. Hvis ikke, og jeg ikke har noe sted å være, kanskje dra utenlands? Ikke vet jeg.

Skrevet

Mange av dere bor sikkert i nærheten av hverandre, hvorfor ikke arrangere en KG-singel-nyttårsfest sammen?

• Liker 3
Gjest Memories
Skrevet

Desember nærmer seg med stormskritt, og den dagen hvor det er kjipest å være singel er nyttårsaften.

Førjulskos, julebord med venninnegjengen, på byen i romjulen er faste tradisjoner, men nyttårsaften er alltid noe pes å planlegge. Har luftet temaet med et par venninner, og de vil vil feire med kjærestene sine, og det skjønner jeg veldig godt. I fjor var vi alle samlet, men i år virker det som at mine venninner skal feire med kjærestene sine og hans vennegjeng. Og selv om jeg har fantastiske venninner, så er det kjipt å være den eneste single blant masse par :sukk:

Så.. Dere single; hva er deres planer på nyttårsaften?

Da er det jo garantert flere single der. Skjønner forsåvidt ikke greia med at det er trist å være singel på nyttårsaften. Selv syntes jeg bare det var moro.

Skrevet

Da er det jo garantert flere single der. Skjønner forsåvidt ikke greia med at det er trist å være singel på nyttårsaften. Selv syntes jeg bare det var moro.

Det er jo ikke et alternativ at jeg blir med en av mine venninner og feirer nyttår med henne og kjæresten og hans vennegjeng :P

Siste utvei blir å feire med familien, men det har jeg egentlig ikke så lyst til. Der er små kusiner og fettere, og det orker jeg ikke :sukk:

Skrevet

Jeg skal sikkert være hos foreldrene mine eller i leiligheten alene.. :sjenert:

Skrevet

Var singel i fjor, og da hadde bestevenninna til mamma (som også er mor til en av mine bestevenninner) arrangert nyttårsmiddag for hele familien vår, hennes eks (felles barn) også hadde jeg og venninna mi våre venninner der samt kjæresten til to av de :) Mye godt i glasset, nydelig mat og VELDIG godt selskap. Da rakettene skulle skytes opp kom eksen min med barnet vårt for å se sammen med oss, men de dro hjem etterpå :)

Etterpå ble jeg med venninna mi og kjæresten hennes hjem til dem også hadde vi nachpiel i kosedress, og vi hørte på musikke og sang og hoppa opp og ned og hadde det kjempemorsomt. Overnatta på sofaen :)

Ikke noe problem å være singel med masse par for meg ihvertfall, har aldri hatt en så bra nyttårsaften før!!! :D

Skrevet

For min del er det fordi jeg sikkert kommer til å savne eksen. Har alltid feiret med ham og vennene hans, i en koselig hytte. Så det er nok fordi minnene kommer til å dukke opp :sjenert:

Men ellers trives jeg ganske godt med å være singel, og jeg er som regel ganske mye med par nå for tiden uten at det plager med (med mindre de blir veeeeeldig kosete :ler: ). Det er bare høytiden som muligens kommer til å by på en liten emosjonell utfordring for meg.

Skrevet

Jeg ser heller ikke frem til nyttårsaften. Har vært med kjæreste de siste 5 årene, så aner ikke hva jeg ta meg til.

I vennegjengen resten flere av de hjemover fra studiestedet, noen skal feire med kjærestens venner, noen skal være med familie, og andre skal på hyttetur med andre venner. Altså, tiltak som jeg ikke er invitert til. Har ett par venninner som skal jobbe kveld eller natt, så muligheten er tilstedet for å tilbringe noen timer sammen i det minste.

Mye sannsynlig vil jeg tilbringe kvelden med min mor, med en god film og god mat. Er evt. invitert ut av en eks, men usikker på om det er aktuelt.

Har ett par bekjente jeg nok kan invitere meg selv med på fest sammen med, men jeg er ikke spesielt glad i rølpefylla. Hadde det vært opp til meg hadde kvelden vært tilbringt rundt gode venner, rolig, med god mat, vin, øl, god stemning, og kos.

Super kjipt å være alene på disse dager! Spesielt når jeg de siste 5 årene har hatt en kjæreste, så blir det ekstra spesielt å ikke helt vite hva jeg skal ta meg til..

Skrevet (endret)

For min del er det fordi jeg sikkert kommer til å savne eksen. Har alltid feiret med ham og vennene hans, i en koselig hytte. Så det er nok fordi minnene kommer til å dukke opp :sjenert:

Men ellers trives jeg ganske godt med å være singel, og jeg er som regel ganske mye med par nå for tiden uten at det plager med (med mindre de blir veeeeeldig kosete :ler: ). Det er bare høytiden som muligens kommer til å by på en liten emosjonell utfordring for meg.

Signert! Trivest også godt som singel, og kunne ikke tenke meg ett seriøst forhold for øyeblikket, men høytider og tradisjon kan midlertidig ta knekken på disse tanker.

eidt: skrivefeil

Endret av barista
Skrevet

Jeg har vært alene de siste to nyttårsaftenene, ser ut til at det blir det samme i år :( er egentlig ikke såå viktig for meg å være på fest, men det verste er når noen spør hva jeg gjorde på nyttårsaften..pleier alltid å lyve da, for jeg vil ikke bli sett på som usosial og sær. Det kjipeste var når bestevenninnen min spurte om jeg ville feire med moren hennes, fordi hun selv skulle på fest med venner av kjæresten. ikke så gøy når man er i starten av 20 årene akkurat. drømmer om en koselig middag med noen jeg kjenner godt, en bra film og så ut og se på fyrverkeri :) men det skjer vel ikke før jeg får min egen familie

Anonym poster: 0b3ec85eb313dbca3b7a492af321df0e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...