Gå til innhold

Sex med tvillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ulovlig å ha sex med to tvillinger når tvillingene selv ikke har sex med hverandre eller blir det uansett regnet som incest? Og hvem ville risikert straff? Bare tvillingene eller alle tre?

Anonym poster: 14264e892d9a6b8ff5bb462f232e318c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette bare en tanke og fantasi du har, eller har du faktisk fått med to tvillinger på dette? :fnise: Og for å svare på spørsmålet - har ikke peiling!

Skrevet

Er dette bare en tanke og fantasi du har, eller har du faktisk fått med to tvillinger på dette? :fnise: Og for å svare på spørsmålet - har ikke peiling!

Har ikke hatt det, men jeg kunne faktisk tenkt meg å prøvd det. Men at det skjer tror jeg er lite sansynlig. Men uansett greit å vite om det er lov eller ikke.

Skrevet

Nei, det er ikke ulovlig. Incest er å ha sex med et nært familiemedlem, ikke å ha sex i samme rom som et nært familiemedlem. Så lenge de involverte er over den seksuelle lavalderen og frivillig med på det, er det lov. Involverer fantasien din å skryte til alle eller filme og legge det ut, ettersom du er så redd for at noen skal finne ut av det og straffe deg? :klo:

• Liker 7
Skrevet

Involverer fantasien din å skryte til alle eller filme og legge det ut, ettersom du er så redd for at noen skal finne ut av det og straffe deg? :klo:

Nei, det gjør det ikke, men jeg har en trang til å vite svaret på ting, selv om jeg ikke har planer om å gjøre det også :)

Skrevet

Hva ER greia med det der? Jeg kan virkelig ikke tenke meg noe eklere enn å ha sex i samme rom som søskna mine og ihverfall ikke med samme mann i samme seng! HVORFOR er dette en fantasi? Jeg er flerling selv og alle andre flerlinger jeg noensinne har snakket med syntes dette er uminnelig kvalmt. Selv om det kanskje teknisk sett ikke er incest er det veldig veldig nærme!

Anonym poster: a6106d28aec74ae219cb162b7889c753

• Liker 7
Skrevet

Hva ER greia med det der? Jeg kan virkelig ikke tenke meg noe eklere enn å ha sex i samme rom som søskna mine og ihverfall ikke med samme mann i samme seng! HVORFOR er dette en fantasi? Jeg er flerling selv og alle andre flerlinger jeg noensinne har snakket med syntes dette er uminnelig kvalmt. Selv om det kanskje teknisk sett ikke er incest er det veldig veldig nærme!

Forskjell på å fantasere om å ha sex med tvilliner og å fantasere om å ha sex med sine tvillingsøsken!

• Liker 1
Skrevet

Forskjell på å fantasere om å ha sex med tvilliner og å fantasere om å ha sex med sine tvillingsøsken!

Jeg skrev da ingenting om å ha sex med søskna sine, men å ha sex i samme rom med samme mann som søstera di. Jeg syntes det nesten er tilsvarende ekkelt som å faktisk ha sex med søsteren din!

Skrevet

Jeg skrev da ingenting om å ha sex med søskna sine, men å ha sex i samme rom med samme mann som søstera di. Jeg syntes det nesten er tilsvarende ekkelt som å faktisk ha sex med søsteren din!

TS fantaserer ikke om å ha sex i samme rom som noen i hans familie! Han fantaserer om å ha sex med to som er i familie. Det er litt forskjell!

Skrevet

TS fantaserer ikke om å ha sex i samme rom som noen i hans familie! Han fantaserer om å ha sex med to som er i familie. Det er litt forskjell!

Ja, det er jo det jeg sier! TS fantaserer om å ha sex med noen som har sex med familiemedlemmer i rommet. Altså fra tvillingene sitt synspunkt. Selv om det er TS sin fantasi blir ikke søskna mindre i familie for det om! Seriøst, hva skjønner du ikke med det?

• Liker 3
Skrevet

TS fantaserer om å ha sex med noen som har sex med familiemedlemmer i rommet.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg fantaserer om å ha sex med to tvillinger. At de begge har sex med meg, ikke hverandre.

--------

At noen synes det er ekkelt får så være, jeg synes ikke det er ekkelt.

Jeg er forresten dame.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg fantaserer om å ha sex med to tvillinger. At de begge har sex med meg, ikke hverandre.

--------

At noen synes det er ekkelt får så være, jeg synes ikke det er ekkelt.

Jeg er forresten dame.

Men du fantaserer om å ha sex med de på samme tidspunkt? Som i trekant, selv om de ikke tar på hverandre? Eller på 2 forskjellige dager? Altså er det på samme tidspunkt så er det 2 stykker i rommet (tvillingene) som har sex med familiemedlemmer i rommet. Ikke du TS, men tvillingene. Dersom det er på forskjellige dager syntes jeg det er ufint men ikke ekkelt.

Spiller ingen rolle om TS er mann eller dame i forhold til holdningene mine.

Skrevet

Nei, det gjør det ikke, men jeg har en trang til å vite svaret på ting, selv om jeg ikke har planer om å gjøre det også :)

Ah, ok. Vel, du kan trygt fantasere i vei, fantasiene dine er fullt lovlige. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Men du fantaserer om å ha sex med de på samme tidspunkt? Som i trekant, selv om de ikke tar på hverandre? Altså er det på samme tidspunkt så er det 2 stykker i rommet (tvillingene) som har sex med familiemedlemmer i rommet. Ikke du TS, men tvillingene.

Da var det bare jeg som misforstod deg :)

Skrevet

Har du et tvillingpar i kikkerten ts?

Anonym poster: f3ad6fbf885de231ac83ba7354fbe209

Gjest Darthoven
Skrevet

Ja, det er jo det jeg sier! TS fantaserer om å ha sex med noen som har sex med familiemedlemmer i rommet. Altså fra tvillingene sitt synspunkt. Selv om det er TS sin fantasi blir ikke søskna mindre i familie for det om! Seriøst, hva skjønner du ikke med det?

Du har FOR mye empati...

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg hadde sex med tvillinger en gang.............................Men så våknet jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...