Gjest Mamma1 Skrevet 15. november 2012 #1 Skrevet 15. november 2012 Hei ! Jeg har et spørsmål. Jeg har en føflekk på kinnet jeg har litt lyst å fjerne. Men lurer på om det kommer til å bli merke? Hva er deres erfaringer? Hvilken metode er best for å unngå merker? Har hørt om laser, men vet ikke om de har det her. I hvilke byer i Norge har de laser? Aner ikke hvordan det fungere egentlig - laser altså. Noen som har gjort det, og kan fortelle om prosessen? På forhånd takk...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Det er uforsvarlig å fjerne føflekker med laser (føflekker som går i ett med huden), da laseren kun fjerner overflaten av føflekken, og om flekken som ikke er synlig begynner å utvikle seg til kreft, vil du ikke se det. Det er sikkert mange useriøse som tilbyr å fjerne føflekker med laser, men det anbefales ikke. Det beste er å fjerne det kirurgisk, og om det blir et sjenerende arr, så kan du jo høre om det er mulig å fjerne arret med laser. Anonym poster: 791991e31d0212924e4f64541794ee96
Gjest Chin Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Fikk fjernet min, de måtte gå ganske dypt ned for å fjerne alt. Arret som er igjen er usynlig under foundationen, så jeg er fornøyd. Bedre enn en sjenerende føflekk.
Gjest Lille-pus Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Nåja, uforsvarlig og useriøst å fjerne føflekker med laser ? Med laser brenner man bort alrt utenom føflekkens rot. Lille-pus har selv tatt to med laser, - hos den da meget useriøse Røde Kors Klinikken på Frogner i Oslo. Skal vi evaluere seriøsitet her så kommer de ikke spesielt dårlig ut, selv om de i dag eies av Aleris Det er tross alt en kompetent lege som evaluerer hver føflekk først. Er føflekken helt normal så kan den som regel tas med laser, - som er en meget grei løsning. Andre føflekker tas kirugisk da de sendes til undersøkelse. Denne evalueringen er det legen som gjør. . Du vil uansett få et lite arr tilsvarende størrelsen på føflekken.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Nåja, uforsvarlig og useriøst å fjerne føflekker med laser ? Med laser brenner man bort alrt utenom føflekkens rot. Lille-pus har selv tatt to med laser, - hos den da meget useriøse Røde Kors Klinikken på Frogner i Oslo. Skal vi evaluere seriøsitet her så kommer de ikke spesielt dårlig ut, selv om de i dag eies av Aleris Det er tross alt en kompetent lege som evaluerer hver føflekk først. Er føflekken helt normal så kan den som regel tas med laser, - som er en meget grei løsning. Andre føflekker tas kirugisk da de sendes til undersøkelse. Denne evalueringen er det legen som gjør. . Du vil uansett få et lite arr tilsvarende størrelsen på føflekken. Hvilken klinikk anbefaler du når en skal fjerne føflekk med laser? Har bestemt meg for å gjøre det, men aner ikke hvilken klinikk som er mest seriøs (i Oslo vel og merke). Anonym poster: 791991e31d0212924e4f64541794ee96
Gjest Novacane Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Fjernet en nokså stor føflekk på ryggen, jeg valgte å kutte bort og sy(hos legen selvfølgelig). Arret er så godt som usynlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå