Gå til innhold

Gutter: er slikking av baller et must?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det har du helt sikkert rett i! :) Sexpartneren min har faktisk bedt meg om å ta litt på dem, haha, men jeg har liksom ikke helt visst hvordan jeg skal gjøre det. Da jeg spurte han fikk jeg ikke noe konkret svar. Så da kjører jeg MrSmiths tips neste gang! ;) -TS

Prøv deg forsiktig frem. Å elte dem lett i hånda har jeg hatt suksess med (understreker lett) og å stryke og kjæle med dem. Kan jo starte der :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier vi til alle. Men har du hørt mer fra dem?

Anonym poster: 6642744a54d7d514869cae88ccf8b968

Ja, de gjør ALLTID det.. Han jeg driver med nå, er så og si besatt av at jeg skal suge han.. Han vil det hele tiden og skryter endeløst av hvor flink jeg er.

Gjest Memorable
Skrevet

Ja, de gjør ALLTID det.. Han jeg driver med nå, er så og si besatt av at jeg skal suge han.. Han vil det hele tiden og skryter endeløst av hvor flink jeg er.

Hahahahha....

Gjest Memorable
Skrevet

Skulle vel bare mangle at du ''er flink'', høres ut som du har sutta på mange forskjellige.

Skrevet

Det sier vi til alle. Men har du hørt mer fra dem?

Anonym poster: 6642744a54d7d514869cae88ccf8b968

Men den der slår vel bare tilbake på dere selv, hvis dere skal ha sex med samme dama flere ganger mener jeg.

Anonym poster: 7ad9ac0b09828606f6312446649df0f5

• Liker 1
Skrevet

Skulle vel bare mangle at du ''er flink'', høres ut som du har sutta på mange forskjellige.

Jaja, tolk det som du vil ;) hehe

Gjest Memorable
Skrevet

Jaja, tolk det som du vil ;) hehe

Hmm lurer på hvorfor norske jenter blir kalt horer...? :vetikke: Sånne jenter som deg har skylda.

Du er nok ikke den første de har sagt det til. Noen gutter gjør alt for et sug eller knull, uansett om jenta er bare helt OK.

• Liker 1
Skrevet

Hmm lurer på hvorfor norske jenter blir kalt horer...? :vetikke: Sånne jenter som deg har skylda.

Fordi norske jenter har lært seg at de selv har regien på eget liv, enten det omhandler barn, jobb, skole og antall sexpartnere bl.annet..

Så lenge to stk er single og deler samme sexopplevelsen, så er det en særdeles stor frihet i det.

Tar meg tilrette og deler skylden sammen med Thumbeline. Hvorfor stå alene, når vi kan stå sammen. Hø hø

• Liker 4
Skrevet

Du er nok ikke den første de har sagt det til. Noen gutter gjør alt for et sug eller knull, uansett om jenta er bare helt OK.

Og sånne jenter som deg har skylda for at norske jenter fremdeles skammer seg over og kvier seg for å være like seksuelt frigjorte som menn.

Å kalle en annen jente for hore (som forøvrig betyr prostituert = har sex for penger, ikke gratis ;) ) er i det store og det hele å skyte seg selv i foten. Kanskje du også blir kåt en dag vet du, uten å befinne deg i et forhold. :) Hva gjør du da? Skal du sitte der som en selfornektende, frustrert, undertrykt, flink liten pike, bare fordi det er mer "horete" å bruke en mann enn høyrehanda? ;)

Anonym poster: 87890ae3dcedf26821a7032d313f09f5

• Liker 4
Gjest Memorable
Skrevet

Fordi norske jenter har lært seg at de selv har regien på eget liv, enten det omhandler barn, jobb, skole og antall sexpartnere bl.annet..

Så lenge to stk er single og deler samme sexopplevelsen, så er det en særdeles stor frihet i det.

Tar meg tilrette og deler skylden sammen med Thumbeline. Hvorfor stå alene, når vi kan stå sammen. Hø hø

Aldri sagt det er noe galt i sex, men , ''alle gutta sier jeg var flink'', hvem jente har ikke hørt at hun er fantastisk i senga? hun får det til å høres ut som hun er gudinne..

• Liker 1
Skrevet

Aldri sagt det er noe galt i sex, men , ''alle gutta sier jeg var flink'', hvem jente har ikke hørt at hun er fantastisk i senga? hun får det til å høres ut som hun er gudinne..

Sjauli? ;)

• Liker 1
Skrevet

Men den der slår vel bare tilbake på dere selv, hvis dere skal ha sex med samme dama flere ganger mener jeg.

Anonym poster: 7ad9ac0b09828606f6312446649df0f5

Våkn opp, man kan ikke si at eksen var bedre i senga.

Skjerp deg

• Liker 3
Gjest Memorable
Skrevet

Og sånne jenter som deg har skylda for at norske jenter fremdeles skammer seg over og kvier seg for å være like seksuelt frigjorte som menn.

Å kalle en annen jente for hore (som forøvrig betyr prostituert = har sex for penger, ikke gratis ;) ) er i det store og det hele å skyte seg selv i foten. Kanskje du også blir kåt en dag vet du, uten å befinne deg i et forhold. :) Hva gjør du da? Skal du sitte der som en selfornektende, frustrert, undertrykt, flink liten pike, bare fordi det er mer "horete" å bruke en mann enn høyrehanda? ;)

Å herregud.. Jeg mente det at hun tror hun er så fantastisk i senga og at hun er noe spesielt fra andre var idiotisk. ''Han jeg driver med nå, er så og si besatt av at jeg skal suge han.. Han vil det hele tiden og skryter endeløst av hvor flink jeg er.'' ærlig talt. Det høres slutty ut for min del.

• Liker 1
Gjest Memorable
Skrevet

Sjauli? ;)

Haha nei, hvorfor skulle jeg være sjalu? Alle jenter hører det. Kan jeg love deg. Ofte sånne jenter som henne som snakker sånn som er som potetsekker i senga.

Gjest Memorable
Skrevet

Våkn opp, man kan ikke si at eksen var bedre i senga.

Skjerp deg

Hvorfor det? Det er sant, gutter gjør hva som helst. Det er ikke noe stort at hun hører at hun er god i senga.

Skrevet

Hvem vet Memorable.. Kanskje er hun en gudinne..

Det er forsåvidt greit det også. :)

Når alt kommer til alt, så er vi nok litt gudinner på hver vår måte når vi treffer noen vi liker og som vi ender opp med i sengen med. ;)

Så du er nok gudinne på din måte du også.

• Liker 1
Gjest Memorable
Skrevet

Har aldri sagt at det er horete å ha sex. Jeg mener at måten hun formulerte den setningen på.

Skrevet

Hvorfor det? Det er sant, gutter gjør hva som helst. Det er ikke noe stort at hun hører at hun er god i senga.

Jeg er jo enig i det, men man kaller ikke noen hore

• Liker 4
Gjest Memorable
Skrevet

Jeg er jo enig i det, men man kaller ikke noen hore

Jeg kalte ikke henne hore, det var ikke det jeg ville få frem iallfall. Jeg ble bare oppgitt på hennes vegene. Den setningen virket helt på trynet, og at hun fikk det til å høres ut som hun hadde sutta på 100 forskjellige gutter.

Skrevet (endret)

Jeg pleier aldri å gjøre det, likevel får jeg så og si alltid komplimenter om at jeg er den beste som noen gang har sugd dem..

Er veldig vanlig å si det. Har hørt veldig mange venninner si at de er den beste og jeg har hørt det selv. Jeg selv tar det med en klype salt.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...