Gå til innhold

Lei av store pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om jeg går ned 30 kg, hvor stor sjanse er det for at puppene blir små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sjanse for at de blir mindre når du går ned, men det er da ganske umulig å si hvor mye, du sier heller ikke hvor mye du veier, hvor store bryster du har, og hva du mener med små pupper... Ikke for at det spiller noen stor rolle, se forrige setning.

Skrevet

175 høy og 105 kg. Hatt store pupper hele livet. Å nå er jeg lei.

Skrevet

Hvis du har hatt store bryster som normalvektig tidligere, er det stor sjanse for at du fremdeles vil ha store bryster om du går ned i vekt igjen. Men de vil bli mindre enn det de er nå.

Jeg feilleste egentlig spørsmålet ditt... Hvor stor sjanse? Mener du bokstavelig? Aner ikke! Men det er alltid lurt å sikte seg inn mot normalvekt. Både pga pupper og for bevegelighet og helsa generelt.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det stor forskjell på hvor mye en person mister av puppene sine ved slanking.

Går jeg ned i vekt, så mister jeg en del pupp, men det er først da jeg nærmer meg idealvekten min.

Skrevet

Størrelsen de blir etter slanking kommer helt an på om puppene dine består av mest fett eller kjertler. Jeg har alltid hatt store pupper, og de var like store på nesten 20 kilos forskjell. Dvs, jeg brukte samme cup-bokstav, men omkretsen ble annerledes. Så forholdsmessig var de like store. Ikke alle kan slanke bort puppene sine!

Skrevet

Jeg tror sjansen er veldig stor for at du får mindre pupper dersom du går ned 30 kg. Puppene består jo mye av fett. Men det er genetisk betinget hvor man først mister vekt, så det kommer litt an på. Hvor fine puppene dine blir av vektnedgangen vet jeg ikke..

Gjest Purelove
Skrevet

Jeg veier 55 kg og er 160, jeg bruker 85B, husker jeg gikk ned i vekt 3 kg, merket ikke så stor forskjell, bare litt, kanskje det er kun fordi det er snakk om 3 kg... men ja, hørt at pupper bare er fett og at man kan slanke de bort ved å trene (?)

Skrevet

Størrelsen de blir etter slanking kommer helt an på om puppene dine består av mest fett eller kjertler. Jeg har alltid hatt store pupper, og de var like store på nesten 20 kilos forskjell. Dvs, jeg brukte samme cup-bokstav, men omkretsen ble annerledes. Så forholdsmessig var de like store. Ikke alle kan slanke bort puppene sine!

Feil. Samme cup-bokstav men forskjellig omkrets betyr ikke at puppene er like store. F.eks tilsvarer en 75C cupen i en 85A, ikke en 85C.

Anonym poster: 962e034bdf35ea80e5b904c4ea63f92c

• Liker 2
Skrevet

men ja, hørt at pupper bare er fett og at man kan slanke de bort ved å trene (?)

Det prøvde jeg da jeg var 19, og måtte opp i cup-størrelse pga større brystmuskler... :/

Skrevet

Feil. Samme cup-bokstav men forskjellig omkrets betyr ikke at puppene er like store. F.eks tilsvarer en 75C cupen i en 85A, ikke en 85C.

Anonym poster: 962e034bdf35ea80e5b904c4ea63f92c

Jeg vet det, det var derfor jeg skrev at de var like store forholdsmessig til resten av kroppen min. Jeg gikk ned 16-17 kilo, og fra 75H til 70H. Puppene var der jeg gikk minst ned størrelsesmessig.

Gjest Purelove
Skrevet

Det prøvde jeg da jeg var 19, og måtte opp i cup-størrelse pga større brystmuskler... :/

Haha!

Skrevet

jeg halverte puppe str eller noe sånt da jeg gikk ned fra 97 kg til 70 kg på 172cm! Hadde veldig store i utgangspunktet så syns det bare var deilig!

Umulig å si hvor mye du vil miste, men det vil nok uansett være ganske mye ved en så drastisk vektnedgang...

Skrevet

Hvor fine puppene blir det bryr meg ikke. Bare jeg slipper å drasse på enorme pupper stort lengre. Skal jammen satse på å bli sunnere og slankere. Min mor hadde store, men hennes ble små med alderen. Men det er vel ikke det samme?

Skrevet

Brystmuskelen ligger jo bak puppen..? :P
Skrevet

Brystmuskelen ligger jo bak puppen..? :P

Det er jo selvfølgelig mulig det var helt tilfeldig at jeg gikk opp en cupstørrelse mens jeg trente, og ned en etter at jeg sluttet, det skal jeg ikke nekte for. Det var treneren på senteret som forklarte det på den måten når jeg klagde over å ha gått opp i størrelse når jeg trente for å gå NED. Og siden jeg kan fryktelig lite om muskler, godtok jeg den forklaringen :P Større var de ihvertfall mens jeg trente! :)

Skrevet

Dette er nok individuelt.

Jeg mistet ikke noe på puppene etter amming og har hatt kkurat like store om jeg har veid 60 eller 80 kilo :vetikke:

Men uansett er det jo bra å gå ned i vekt - for helsa di generelt, og om du finner deg noen skikkelig gode bh'er når du har kommet til idealvekta di, så dkal du se du kan leve god med puppene dine uansett :)

Skrevet

Hvor fine puppene blir det bryr meg ikke. Bare jeg slipper å drasse på enorme pupper stort lengre. Skal jammen satse på å bli sunnere og slankere. Min mor hadde store, men hennes ble små med alderen. Men det er vel ikke det samme?

Lykke til! Håper for din skyld at puppene dine minsker så mye som du vil :) Ellers kan du alltids ta en brystreduksjon, det får du dekket om du har plager pga størrelsen!

Skrevet

Lykke til! Håper for din skyld at puppene dine minsker så mye som du vil :) Ellers kan du alltids ta en brystreduksjon, det får du dekket om du har plager pga størrelsen!

Får så overvektige folk det dekket? De burde ihvertfall slanke seg først.

Anonym poster: 79852af3d658e1a784dd360e29c61277

Skrevet

Får så overvektige folk det dekket? De burde ihvertfall slanke seg først.

Anonym poster: 79852af3d658e1a784dd360e29c61277

Nei, du får vel ha maks bmi på 30, men de anbefaler under 27. Jeg mente at hun eventuelt kan be om operasjon dersom puppene hennes ikke blir så mye mindre etter hun har slanket seg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...