Gå til innhold

Vekk med fettet!


Dult

Anbefalte innlegg

Hei!

Min første dagbok :) dette kan bli spennende :)

Her vil jeg fortelle om min kostholdsendring, trening, vektnedgang, problemer og alt som hører dette til.....

Startet på kosthold- og treningskurs den 13. september 2012

vekt: 118kg

fettprosent: 50%

Har nå mistet 15kg fett og kommet ned til 40% fett. Ønsker å miste 20-25 kg til før jeg sier meg fornøyd.

Må bare si at dette er tøfft, vanskelig.

Lite fett, moderat med karb, ikke sukker.

Resten av familien spiser "vanlig" mat. Leverpostei på brødskiva(min favoritt!!!! men nå alt for mye fett:( )

Lite tid til barn, ektefelle, hus, venner.... All tid går til trening, jobb og planlegging av måltider + bittelitt husarbeid....

Men det gir resultater!!!!! Å det styrker selvtillitten og selvbildet mitt, som var på bunn nivå.

Gått å treffe gamle kjente som synes jeg er blitt så fin :)))))

Det er en kamp hver dag, en hard kamp. JEG ER ALT FOR GLAD I MAT!!!

Håper denne bloggen vil hjelpe meg å få lettet litt på trykket som bygger seg opp inni meg. For jeg har ikke så lett får å dele mitt indre med omverdenen.

Trenger å få ut litt frustrasjon over min egen mangel på viljestyrke,spiser noe jeg ikke bør hver dag, så kanskje det blir bedre når følelsene får komme ut :)

I tillegg til kostholdet har jeg begynt å trene, ganske mye også. Vanligvis 6 timer i uka, fordelt på step, mrl, bodycombat, bosu og fitness express. Alt er saltimer, må ha noen å henge på rett å slett. Blir også en del gåing og sykling på trimsykkel ved siden av..... Morgentur 6 dager i uka på 1 time.

Så d blir en del trimming :)

Vil gjerne høre fra andre som kanskje er på samme reise, eller ikke. All kommunikasjon er velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torsdag var det ny scanning på kurset, ned 1,6 kg fett denne uka :) Håper på større tall neste uke, men går det ned er d bra. Treningsfri i dag.

Fredag var det trening igjen med morgentrim på ergometersykkelen og step og styrke på senteret. Det kjennes at man har vært syk.....

Morgentrim i dag ble tur med hundene, det er gått å ut i frisk luft :)

Da en det snart klart for ukas frimåltid, hjemmelaget gryterett med tacotilbehør i dag :) namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går litt fort kjenner jeg, henger ikke med....

Søndag ble det ingen trening, rundvask av spisestua den dagen. Må slappe av litt i helgen også :)

Mandag var det ny uke ENDELIG MANDAG!!! Masse trening, morgentime 9.30, bodycombat 18.45 å MRL 20.00 Da var jeg god og sliten til kvelds :)

Nå er morgentimen unnagjort, bosu i dag, hundemat handlet og jeg skal snart på jobb :)

Opplæring av vikar i dag, alltid morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...