AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg er en tyve år gammel jente som har vært sammen med en gutt i litt over et år. Jeg har et problem. Jeg har veldig dårlig selvtillit i sengen. Det er ikke i forhold til kroppen min, men jeg er ikke noe flink. Det er min første kjæreste. Vi har mye sex, men stort sett misjonær. Det hender at jeg rir han, men han gjør mesteparten av jobben.. Har sugd han en gang, og da var jeg full. Har veldig lyst til å prøve noe nytt, men jeg tør liksom ikke. Noen som har vært i liknende situasjon som kan gi meg noen råd? Jeg er jo trygg på han og vil gjerne være mer spennende i sengen.. Anonym poster: e52177c662a0a6c8667a71130c3c415f
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Første bud: drit i hvordan du ser ut og slipp deg løs. 3
Obelix Skrevet 15. november 2012 #3 Skrevet 15. november 2012 Legg dere og bare "lek".. Da går alt av seg selv...
Gjest Lille-pus Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg drister meg til å foreslå at du begynner å utforske denne mannen litt nærmere. Lek over ham med tungen, sakte. Nakken, halsen , småbit ham forsiktig i øreflippene, smak på ham, la tungen din leke seg nedover brystkassen hans, småbit forsiktig i brystvortene hans - se om du får respons Jobb deg sakte neover og rundt kroppen hans mens du husker at tungen din er meget fleksibel og kan anta fasong og konsistens fra myk og rund til stram og spiss, Du har en tungespiss som kan leke seg frem og kjærtegne de minste detaljer på kroppen hans. Langt hår kan legges over din ene skulder og nærmest 'flyte' over ham. Det er mange menn som synes det er en fantastisk pirrende følelse Når det gjelder å suge ham så husk at hans edlere deler ikke bare består av skaftet på pikken - dersom du likte smaken av han da du gav ham en BJ, og du vet han liker smaken av deg, - så kan dere alltids prøve en 69'er. I starten kanskje mens dere ligger på siden begge to. Ikke alle liker det, men det finner dere ut av sammen. Lek med ham, utforsk ham og bli kjent med alle hans erogense soner, - og ta det som det utvikler seg underveis Og så var det tilbake til jobb..... Edit: Kunne skrevet en lite bok til deg, men jeg tror ikke det er det du trenger. Mere noen litt runde tips Edit 2: Alt man tar for gitt.... Ikke glem at du også har 2 hender Endret 15. november 2012 av Lille-pus 2
Obelix Skrevet 15. november 2012 #5 Skrevet 15. november 2012 Og så var det tilbake til jobb..... hmm....sitter du like rolig på stolen...? hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå