Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har feriert på Rethymon på Kreta som har et hotell å anbefale?

Helst ikke party party hotell. Kjenner ikke Kreta, men vil ikke være avhengig av buss for å komme på stranda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk MissStiles, det var et flott hotell, men noe dyrt for meg.

Andre som har vært i Rethymon på Kreta?

Skrevet

Jeg har vært i Rethymnon og bodd omtrent på samme prisnivå som MissStiles, så kan ikke anbefale hotell. Det er ikke mye hæla i taket der generelt, og mange hoteller i nærheten av stranden, så det burde ikke være noe problem å finne noe billigere og bra.

Tripadvisor er din venn ;) Blink deg ut noen hoteller som er innenfor budsjettet og med passe avstand til stranda, og sjekk tilbakemeldingene på Tripadvisor. Klager gjestene på løvtynne vegger og drita fjortiser er det en ganske klar indikasjon på at dit vil du ikke... Men jeg har bodd i sentrum og sovet som et barn selv i helger med oppspilte fotballfans på by'n, Rethymnon er ikke noe partysted med untz untz fra digre høyttalere utenfor hver bar.

Skrevet

Har vært på Rethymnon, men husker ikke hotellet. De fleste hotellene ligger gjerne langs strandpromenaden. Kort vei til stranden, lang vei til sentrum.

Rethymnon må være et av de kjipeste stedene jeg har vært. Forsøplede strender, og det røde flagget var nesten konstant oppe pga undervannsstrømmer slik at det knapt nok gikk an å bade. Hovedveien går også rett ved stranda. Har vært mye i Hellas og er vant med gjestfrie grekere, reiser aldri tilbake til Rethymnon.

• Liker 1
Skrevet

Hvorofor vil du absolutt til Rethymnon? Det er så mange andre fine steder på Kreta, som Paleochora og Kissamos, der er det strender og lav partyfaktor.

:heks:

Skrevet

Jeg har ikke vært plaget med trafikk eller søppel der, men undervannsstrømmene er noe herk, ja. Det er kjempemoro med bølger så lenge det gule flagget er oppe, men det er surt når det røde blir heist.

Skrevet

Jeg var i Rethymnon i september og kjenner meg ikke igjen i kritikken. Jeg syns det var et fantastisk sted. Vi hadde en dag med rødt flagg, resten av uka lå sjøen blikk stille.

Vi bodde på hotell Leonidas. Et lite, enkelt familiehotell, ikke noe fancy greier.. Ti minutter å gå til sentrum og bare over veien til stranda. Vi hadde også verdens beste pizzasted vegg i vegg som het Paggliaccio.

Link til hotellet: http://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g189421-d663295-Reviews-Leonidas_Hotel_Apts-Rethymnon_Rethymnon_Prefecture_Crete.html

Rethymnon er et typisk gresk turiststed. Ta det for det det er så blir du ikke skuffa. Men ser du for deg blått og hvitt og viker hvor du kan være alene må du nok dra et annet sted :)

Anonym poster: 56e1569101ad2018d1e2d668842621a3

Skrevet (endret)

Har vært på Rethymnon ja, men trivdes mye bedre i Chania hvor vi dro på dagstur! Som de andre over her sier, så gikk det nesten ikke an å bade pga undervannsstrømmer. Bortsett fra å være på stranden så var det ikke så mye å finne på.

Vil også anbefale TripAdvisor for å finne hotellet som passer best for deg. Tror ikke du trenger å bekymre deg for partyhotell. Var der midt i høysesongen, og det var ikke en partyplass akkurat. Og stort sett alle hotellene der ligger ved strandlinjen :) Husker ikke hvilket hotell vi lå på, men det var uansett ikke noe å skryte av...

Endret av Miss_Sunshine*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...