Gjest chiki Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Jeg og samboeren min har bestemt oss for å reise til Roma i februar for å gifte oss! Vi har reservert både vigsel på ambassaden og reisen. Vi skal være der i 10 dager, gleder meg kjempe mye! Synes det er veldig romantisk å gifte seg der på valentines day. Jeg har funnet drømmekjole: http://www.jenjenhouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Stropplos-Sweep-Brudeslep-Sateng-Tyll-Brudekjoler-Med-Blonde-Band-002015495-g15495 Samboeren tenkte å kjøpe en gråvdress, jeg vil gjerne han skal ha vest til også! Jeg tenkte at båndet rundt kjolen og slipset/skjorten hans kunne matche, har dere en farge å anbefale? Vi er begge lyshåret og blå øyne. Noen som ellers har tips, eller noe mer vi må tenke på? Ellers noen som har vært i Roma? Gjerne på samme tid? Kom gjerne med noen anbefalinger:)
Olesin Skrevet 15. november 2012 #2 Skrevet 15. november 2012 Var i Roma i mars i fjor, perfekt temperatur og deilig å slippe unna storturismen. Spør de som selger klærne, de er ofte gode på farver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå