Gå til innhold

Betale vaIpevakt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min nevø på 21 skal passe vår valp fra fredag kveld til lørdag formiddag når samboer og jeg skal på julebord. Vi kjøper selvsagt inn pizza og digg, men lurer på om vi skulle gitt ham noe som takk for hjelpen. Tips til beløp eller gaveide?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er glad i hunder så synes han sikkert det er bare stas, om ikke så kan du gi ham en symbolsk sum. Synes dere har tenkt på det viktigste mtp pizza og digg.

Skrevet

Ja, han meldte seg frivillig fordi han er veldig glad i hunder, men jeg vet ikke hva som er vanlig.

Skrevet

Hvis dere kjøper inn pizza og greier, trenger dere jo ikke gi noe mer. :) Han er sikkert bare glad for å få passe.

• Liker 1
Skrevet

Hva med et gavekort på et par hundre kroner hvis dere har lyst til å gi ham noe som takk for hjelpen? Jeg fikk en flaske vin - med lapp om at den var fra valpen :fnise: - sist jeg var valpevakt.

• Liker 2
Skrevet

Passe en valp? Pizza og digg? Er vel heller han som skal betale dere!!! :laugh: :laugh:

Jeg gjør dette lett gratis hver eneste helg om jeg kan!!!

• Liker 2
Skrevet

med lapp om at den var fra valpen

haha så søtt :rodmer:

Anonym poster: e98c2cbc532153f48c2089b688de82d5

Skrevet

haha så søtt :rodmer:

Anonym poster: e98c2cbc532153f48c2089b688de82d5

Jeg hadde gitt eieren forbud mot å gi meg noe, men hadde ikke tenkt på at valpen sannsynligvis kom til å ta turen til polet selv. :gjeiper: Det ble jo umulig å si nei.

• Liker 2
Skrevet

jeg tar aldri betalt for det. mat og gotteri er nok.jeg har passet hunden til søstra mi i 3 uker uten betaling.har han noen helger i bland og;P jeg gjør det bare for gøy og gå turer for min egen del;P

Anonym poster: 4d44d3f825e4fab2c2eeb547afa5b237

Skrevet

Det er jo dere som bør få betaling. :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Siden han meldte seg frivillig og dere stiller opp med pizza og godis, så syns jeg ikke dere behøver å gi noe egentlig. Men hvis dere syns det er dumt å ikke gi noe, så kan dere f.eks gi gavekort på Platekompaniet eller noe.

Eventuelt gi en ekstra fin julegave i år.

Skrevet

Takker for svar! Vi får se hva vi gjør, kanskje vi bare kjøper inn et par gode øl til ham på polet som takk for hjelpen. :)

Gjest Badabing
Skrevet

Hehe.. Å passe valper er som regel veldig stas! Likevel ville jeg faktisk gitt litt. Mest som en investering siden dere sikkert trenger hjelp til hundepass senere, og at det da kanskje blir lettere å spørre. Gavekort på 200 kroner høres fint ut og er vel absolutt nok. Jeg pleier å gi søsteren min 500 kr for en helg når hun passer hundene våre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...