Gå til innhold

Sår og hovner opp nedentil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir utrolig sår etter sex. Uansett om vi bruker glidemiddel eller om jeg jeg naturlig våt.

I dag hovnet jeg skikkelig opp nedentil. De indre kjønnsleppene mine ble dobbel størrelse og harde. Svulmer opp som bare det. Skikkelig sårt å gå på do etterpå.

Typen min blir også rød og sår. Ofte blir han nummen også.

Hvorfor blir det slik? Dette er vel ikke vanlig. Må nesten la det gå to dager mellom hver gang for at jeg ikke skal være så sår. :/

Anonym poster: b89217b5a3993fdfadd3d3cdecff6046

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Ingen som har opplevd lignende?

Jeg tenker selv at det er en mulighet for en allergisk reaksjon eller at det har noe med sopp å gjøre..

Skrevet

Siden både du og han blir røde og såre, høres det ut som det er noe i ulage i bakteriefloraen i underlivet ditt. Det kan godt være sopp, men det kan også bare være feil ph-verdi i skjeden din.

Allergisk reaksjon mot glidemiddel kan også være en årsak, men det er uvanlig at begge reagerer på det i så tilfelle.

• Liker 1
Skrevet

Legebesøk! :opplyser:

Anonym poster: 4b99f71315ee043ee832c812b160ac2a

Skrevet

Uff, stakkars :(

Skynd deg til legen, høres helt uholdbart ut å gå sånn.

• Liker 1
Skrevet

Men brukte ikke glidemiddel i morrest og likevel hovnet jeg opp. Er bare sånn av og til det skjer at jeg hovner opp. Men sår blir jeg så og si hver gang..

Tror ikke jeg har sopp heller for det klør ikke ellers og har ikke unormal utflod.

Skrevet

hm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...