Gå til innhold

Gode tips og råd på et vakkert bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal endelig gifte meg med min fantastiske samboer/forlovede :hjerte:

Vi har ennå 2-3 år igjen før vi skal ta det store steget. Takk og lov siden bryllup er både masse planlegging og ikke minst krever det litt penger ;)

Det jeg lurer på er:

Har dere noen gode tips og råd?

Hvordan bør man organisere dette aller best, med tanke på bestilling av bordkort, blomster, kjole & mat.

Ja, sier rett og slett ja takk til ALLE tips ;)

På forhånd takk :smilyblomst:

Anonym poster: 71157eee74101c4bd99e85aab8d87a02

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Dagdrøm og søk etter inspirasjon, alt annet kan vente. :)

Hvis det er det 2-3 år til dere skal gifte dere hadde jeg glemt absolutt alt som har med planlegging etc, hvis ikke blir du lei før du aner. Planlegge et bryllup tar egentlig veldig liten tid... (i vårt tilfelle 2 mnd)

Drøm deg bort på www.stylemepretty.com og slike steder, men la alt av bestilling ol ligge ihvertfall til et år iforveien.

Og et annet tips fra en ivrig brud med ikke en fullt så ivrig brudgom, ikke begynn å bli for intens med planleggingen allerede nå. Jeg kan garantere deg at det blir en del sure miner underveis. ;)

• Liker 1
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Absolutt enig med kiara_pusen, men store ting som lokale og kirke etc. på populære steder blir nå fort opptatt, så det ville jeg bestilt så fort datoen var satt :)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer!

Ikke begynn å planlegg for tidlig, men se etter inspirasjon på nett, blader erc, men jeg er enig med "2013 bryllup" når det gjelder lokale + evnt kirke. De populære stedene blir reservert lange tider i forveien, så kan være lurt å ordne dette så fort dato er satt - men heller vente med resten til ca 1 år i forveien.

Hvis du sender meg en PM så kan jeg sende deg en huskeliste som kan hjelpe..

Den har i alle fall hjulpet meg :-)

Skrevet

jeg laget en bryllups mappe på pcen. med ulike ideer og bilder. gjorde det bare sånn innimellom,litt av og til. å når ting nærmet seg hadde jeg allerede enn vis anelse på hva jeg liker å hvor jeg skal kjøpe dit og datt . men sier med enig med de andre. ikke bli for intens allerede nå. men ingenting galt i å gjøre seg noen tanker å kikke litt på hva som er rundt. og ikke minst se litt på priser osv.

Anonym poster: b9e9f4767c836ae0a5593ee226069129

Skrevet

Siden det er så lenge til så hadde jeg brukt litt tid på å lese tråder her på bryllupsforumet. Veldig mange gode tips der.

Anonym poster: ecc52c83d0f420b494336370d8506bc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...