Philli82 Skrevet 14. november 2012 #1 Skrevet 14. november 2012 Hei! Jeg lurer på om noen har noen gode tips til hvor man kan dra på ferie i august... Hadde bestemt oss for vietnam, helt til vi fant ut at det var regntid der da.. Har lyst å dra en plass som er litt mere spennende og eksotisk en Tenerife og tyrkia.. Har i år vært på Bali, og det var helt topp! Noen gode tips??!
Gjest Bobler Skrevet 14. november 2012 #2 Skrevet 14. november 2012 Mexico, Hawaii, Thailand, Malaysia, Egypt? Japan, Kina, Afrika? 1
Philli82 Skrevet 14. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2012 Er det ikke regntid i thailand og mexico da??
Coronas Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Regntid er bare en ettermiddagsskur og kanskje litt smådrypp nå og da. Det er fortsatt varmt og deilig. Regntid i Thailand også. Men ikke så "ille" i mexico. Var på på hvalhai safari og turer ut til øyer. Noe av dette kan være avlyst i Thailand og Vietnam. Tur til Koh Similian og Surin øyene i Thailand er stengt i regntid perioden. Men det går fint an å dra på snorkelturer andre plasser Best er det på Koh Samui da.
Philli82 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2012 Jeg har vært 3 uker på koh samui for 2 år siden, så jeg tror ikke det blir noe.. Men nå har jeg egentlig falt på: Zanzibar! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå