Gjest MysticBoy Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei! Er noe jeg lurer litt på, hvordan er smittefaren for kjønnssykdommer ved oralsex? Nå tenker jeg spesielt når jeg "utfører det" på en jente, der nede altså. Håper noen kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Det eneste jeg kan tenke meg som er smittsomt den veien, fra din munn til hennes kjønnsorganer er herpes.. Selv om det i utgangspunktet er to forskjellige typer på munn og kjønnsorganer er det fullt mulig å smitte henne hvis du har munnsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La luz(ikke logget inn) Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Så på akkuten (ER) en gang at man kan få Gonoré i halsen. Og det er visst ikka bare på TV det er sånn kan skje i virkligheten også, blir en sikkelig hals infeksjon :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Man kan få halsbetennelse av både gonorore og clamydia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2004 #5 Del Skrevet 6. mars 2004 Det eneste jeg kan tenke meg som er smittsomt den veien, fra din munn til hennes kjønnsorganer er herpes.. Selv om det i utgangspunktet er to forskjellige typer på munn og kjønnsorganer er det fullt mulig å smitte henne hvis du har munnsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå