Gå til innhold

Hjernekramper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Noen ganger får jeg kraftige rykk eller kramper i hjernen. Det kan komme noen forferdlige stikk i 5-10 sekunder, før alt er som normalt igjen. Det er ikke "vondt i hodet"-stikking, og jeg merker det er inni selve hjernen.

Har ikke vært hos legen med dette fordi det ikke kommer hver dag, og jeg er helt sikker på at systemet ikke tar det seriøst nok uansett.

Det her skjer ikke hver dag, litt i perioder, og når det først kommer er disse krampene ubehaglige, og skjer gjerne flere ganger når det først har begynt.

Noen her som vet hva det kan være, eller har det slik selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når vi først er inne på temaet Hjerne, så kom jeg på noe jeg hadde på russekortet mitt.

Har du lyst på hjernemasse?

- Gjerne!

- Masse?

Det var tider :fnise:

Skrevet

Brainfreeze?

Anonym poster: 6960a5cfef067274613e874520af59c5

Skrevet

Brainfreeze?

Anonym poster: 6960a5cfef067274613e874520af59c5

Hehe.. Ja, det kan minne veldig om en brainfreeze, men skjer bare ut av det blå uten at jeg hverken drikker eller spiser noe.

Skrevet

Det er i hvert fall ikke krampe, det er noe man får i muskler.

Får du noen andre symptomer i forbindelse med dette? Blir syn/hørsel endret? Kan du bevege alt som vanlig?

Anonym poster: 5749299935eb76179e07ee01196cd8c5

Skrevet

Og når vi først er inne på temaet Hjerne, så kom jeg på noe jeg hadde på russekortet mitt.

Har du lyst på hjernemasse?

- Gjerne!

- Masse?

Det var tider :fnise:

Så flaut, fantes ikke morsomt.

Det går ikke an å få kramperi hjernen.

Anonym poster: 3e45112b1d3d5978551424783dd3abd6

Skrevet

Det er i hvert fall ikke krampe, det er noe man får i muskler.

Får du noen andre symptomer i forbindelse med dette? Blir syn/hørsel endret? Kan du bevege alt som vanlig?

Anonym poster: 5749299935eb76179e07ee01196cd8c5

Nei, får ikke andre symptomer. Det er bare dunkende smerte. Klarer ikke holde øynene åpne mens det holder på da.

Skrevet

Du burde kanskje sjekke om du har jernmangel eller B12mangel. Når jeg har jernmangel får jeg av og til "hjernebølge" som jeg kaller det.

Det kan også være smerter i muskelfestene rundt hodet.

Anonym poster: b8814b4b57cd2b94edcb21345a84542e

Gjest Badabing
Skrevet

Hvorfor går du ikke til legen? Det må da være greit å utelukke at det er noe farlig. Er det bare muskel-/nervesmerter så er jo det fint, og da har du utelukket at det er noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...