Gå til innhold

Lyt ein døypa om Trondheim til Nidaros?


Rskre

Anbefalte innlegg

Eg tykkjer det beste var om stadane fekk sine opphavlege namn og eg er samd med Olav Gullvåg i at Nidaros kling mykje betre enn det kronglete namnet Trondheim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får skrive et brev til kommunen da. Så fikser de dette sikkert for deg.

En tråd her på KG kan også gjøre susen! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nidaros høres mye mektigere ut ja.

Anonym poster: dc9ddca52585dab5fafcb49c7a8b535e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd her på KG kan også gjøre susen! :tommel:

Nja, i disse dager er det vel litt vanskelig å få til, tatt i betraktning at vi helst skal diskutere PUA og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnet på elva er Nid, namnet på kyrkja er Nidarosdomen og namnet på staden lyt sjølvsagt vera Nidaros.

Endret av Rskre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Namnet på elva er Nidaros, namnet på kyrkja er Nidarosdomen og namnet på staden lyt sjølvsagt vera Nidaros.

Men blir du ikke litt forvirret om elva og byen skal hete det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tykkjer det beste var om stadane fekk sine opphavlege namn og eg er samd med Olav Gullvåg i at Nidaros kling mykje betre enn det kronglete namnet Trondheim.

Trondheim er da middelaldernavn like godt som Nidaros, og det var en folkeavstemning om dette for ca.hundre år siden, hvor Nidaros tapte ganske grundig. Som en kuriositet tror jeg faktisk en del av argumentasjonen den gang var at Trondheim var norskere enn Nidaros.

Dessuten, som trondhjemmer må jeg si at vi har andre ting å bruke pengene på enn et meningsløst navneskifte.

Anonym poster: e12c38dade850ee39ee80d13c1e5d0a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Namnet på elva er Nidaros, namnet på kyrkja er Nidarosdomen og namnet på staden lyt sjølvsagt vera Nidaros.

Eg trudde elva heitte Nidelva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Som AB over her skriv, er Trondheim like mykje middelaldernamn som Nidaros. Begge namna vart brukte i eldre tid.

Eg trur kan hende det kan tenkjast at Rskre ikkje meiner alt so alvorleg av det han skriv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnet på elva er Nid, namnet på kyrkja er Nidarosdomen og namnet på staden lyt sjølvsagt vera Nidaros.

Første gangen jeg er enig med deg, Rskre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rskre er konge!

ja, Nidaros er mykje betre enn "Trondhjem". Og mens me er i gong, gjer Nidaros om til huvedstad igjen!

Anonym poster: 4df4145bb5b4af8dbcb19654af399f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tråd her på KG kan også gjøre susen! :tommel:

Facebook har jo gang på gang vist at det nytter. Hvorfor kan ikke det skje på KG også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo allerede beskjed på facebook om at jeg befinner meg i Nidaros, så kanskje vi er lengre på vei enn du tror ;p

Anonym poster: 1e55ba488dcbefc28abb75255c4538ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...