Gå til innhold

GUTTER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opplever så mange av dere som tar tak i hånda mi, for så å føre den ned til deres edlere deler! Hva vil dere egentlig at vi skal gjøre? klø dere på tissen, eller?

Jente 23.

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever så mange av dere som tar tak i hånda mi, for så å føre den ned til deres edlere deler! Hva vil dere egentlig at vi skal gjøre? klø dere på tissen, eller?

Jente 23.

Hvordan kan du tro noe sånt om oss??? :grine:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er heller hvorfor du lar guttene gjøre det.

Haha, det er da ikke noe krise for meg å ha hånda mi i buksene deres. Jeg lurer bare på hva DERE vil med det? :P

Trådstarter

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er da ikke noe krise for meg å ha hånda mi i buksene deres. Jeg lurer bare på hva DERE vil med det? :P

Trådstarter

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Er vel ikke det riktige å si, men jeg ville tenkte litt på hva folk tenker om deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplever så mange av dere som tar tak i hånda mi, for så å føre den ned til deres edlere deler! Hva vil dere egentlig at vi skal gjøre? klø dere på tissen, eller?

Jente 23.

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Nei, at du holder fast mens du gaper over og gjør det du kan best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke det riktige å si, men jeg ville tenkte litt på hva folk tenker om deg.

Tenker om meg? ... forklar den litt er du snill..

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker om meg? ... forklar den litt er du snill..

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Det virker ikke som de har respekt for deg. Du fremstiller deg selv som ganske dum / naiv. ( mener ikke å såre deg ).

Jeg skulle gjerne sett den mannen som våger å sette hånden min til skrittet sitt med mindre han er kjæresten min.

Det handler om hvilken signaler du sender ut om deg selv.

Svarte her for Summers, men rimelig sikker på at det er det h*n mente med kommentaren.

Endret av eva-80
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil selvsagt at du skal ronke oss jente 23!!

Anonym poster: b213c207f0bed6b567abca3c84d8557d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som de har respekt for deg. Du fremstiller deg som ganske dum / naiv. ( mener ikke å såre deg ).

Jeg skulle gjerne sett den mannen som våker å sette hånden min til skrittet sitt med mindre han er kjæresten min.

Det handler om hvilken signaler du sender ut om deg selv.

Svarte her for Summers, men rimelig sikker på at det er det h*n mente med kommentaren.

Hehe, ble ikke akkurat såret.. Jaja, dum og naiv, det får du/dere nå tro/mene hva dere vil om :P

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette skjedd med en mann hadde folk knapt trodd hvor heldig han var, om en jente opplever det samme er hun plutselig et offer?

Anonym poster: 78d9e0eca1b3724a6cd75d53bfacf440

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fordi vi støtt og stadig blir usikre på om den fortsatt er der, og det er godt å få dette bekreftet av en annen person. Så når dette skjer kan du bare klemme lett rundt bulen, evt. staken hvis den henger fritt, og nikke bekreftende til vedkommende. Da blir han nok fornøyd, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever så mange av dere som tar tak i hånda mi, for så å føre den ned til deres edlere deler! Hva vil dere egentlig at vi skal gjøre? klø dere på tissen, eller?

Jente 23.

Anonym poster: 4691c9bb70ec9c9ac3a525733f1a01d5

Dette bare er en annen versjon av "klyp meg i armen, så jeg er sikker på at jeg ikke drømmer". :sjarmor:

(NB! Ikke klyp!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...