Gå til innhold

Lyslampe mot vinterdepresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med lyslampe mot vinterdepresjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt mye positivt om det, men ser for meg at det skal litt til før en faktisk kommer til å sitte å se inn i den lampa 30 - 60 min hver dag!

Noe som sikkert funker fint i starten, for så å dabbe av også blir den bare stående der....

Skrevet

Jeg har en arbeidskollega som har lampa på pulten sin. Hun har alltid en runde på morgenen.

Ellers så kan man sørge for litt god til på morgenen og ha den der man tar kaffekoppen.

Er bare å se løsninger og ikke problemer.

Anonym poster: d3b0c39694b5f3225184f5f2c7b87c7f

Skrevet

Hørt mye positivt om det, men ser for meg at det skal litt til før en faktisk kommer til å sitte å se inn i den lampa 30 - 60 min hver dag!

Noe som sikkert funker fint i starten, for så å dabbe av også blir den bare stående der....

Du trenger ikke å sitte å se inn i lampen, det holder at du har den på ved siden av deg.

Effekten skal visst være veldig bra.

Anonym poster: 3e7edb7ddd954c1c07575d5ee2c4e37d

Skrevet (endret)

Kjøpte en dagslyslampe tidligere i høst, brukte den flittig i starten men nå blir det bare et par morgener i uka. Vanskelig å si om det er den som har effekt, men jeg har ihvertfall vært i mye bedre humør og hatt litt mer energi enn vanlig etter at jeg kjøpte den. 

Det ER litt tiltak å sitte i ro foran den, men pleier å spise frokost + sminke meg imens, da går en halvtime greit.

Endret av Luppa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...