Gjest Crow Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Siden det er så mange bekymringer ute og går om julebordantrekk tenke jeg å gi litt råd fra en som har vært ute en julebordnatt før. Lurer du på kjolen er for kort/for utringet eller rett og slett bare feil? Gjør følgende: - Stå opp og strekk deg mot tærne dine - Sett deg på huk - Hopp opp og ned en gang Hvis du etter dette ikke viser trusa og puppene ikke har hoppet frem i frihet kan du satse på kjolen. Evt kan du gå i kjolen samme hvor mye som vises og satse på en generøs drikkekultur. Er du ikke en størrelse 36? Ikke 38 engang? Stikker hoftene ut på en yppig måte som puppene dine missunner dem? Ikkeno problem! Finn den en bodyslimmer og dra den på. Husk at du skal klare å puste og spise i den. Næ, vent nå litt. Maten på julebord er jo bare for å snuse på for damer som ikke vil ha mage! Bare du klarer å drikke i slimmern din så klarer du deg Klemmer slimmern inn puppene dine? Jada, det går ann å jukse litt her også. Push up er tingen for alle som vil showe litt (og litt ekstra innlegg, ingen får noengang vite det). Så lenge ingen slipper innenfor kjolen din kan du jukse så mye du vil Klarer du ikke det så er du busta..synd Skoene skal være høye, lekre og helt umulig å gå i. Finn deg et bord nærme baren så du klarer å kreke deg de få meterne du må. Spark dem av så fort du får bena under bordet. Sminken..tja, det overlater jeg til andre. Jeg klarer ikke holde den på plass med superlim engang. Kreative forslag taes imot med takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå