Gå til innhold

What to do?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er et populært kvinnemenneske blant guttene og jeg har masse av selvtillit...

MEN ikke når det kommer til det seksuelle, jeg stivner og freaker litt ut....

Nå har jeg møtt en flott fyr, han har sovet her noen ganger (ikke skjedd noe mer) og vi planlegger jo å bli bedre kjent.... Men da kommer problemet: hvis det skal bli noe med mellom oss, kommer vi jo til den dagen vi skal ha edrusex... Og bare tanken freaker meg ut, og jeg er redd jeg gjør som alltid, nemmelig og fucker opp alt, fordi det er lettere enn å måtte ta tak i mine egne problemer.. Og dermed fortsetter singellivet...

Tips og råd, takk!

Anonym poster: f77c2903be1f131cd2b909b89f1950c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham om det?

Anonym poster: 882988754dc7fd7dda23cc02ccbb7d1d

Skrevet

han har jo falt for den selvsikre jenta jeg er, og det er jo den jenta han "kjenner"... Jeg er bare så redd han mister interessen....

Anonym poster: f77c2903be1f131cd2b909b89f1950c3

Skrevet

han har jo falt for den selvsikre jenta jeg er, og det er jo den jenta han "kjenner"... Jeg er bare så redd han mister interessen....

Beste tips: Fortell ham akkurat det du skriver her nå! Si til ham at du har klart å f**** opp ting før, at du er engstlig for å gjøre det igjen, og at du derfor er kjempenervøs for å gjøre det i edru tilstand. Da er han bedre forberedt og innstilt på å ha tålmodighet med deg. :)

Skrevet

Jeg ville ha kjørt på å latt som om jeg ikke var "redd". Om jeg hadde sagt jeg var nervøs, hadde jeg fått mindre selvtillit.

Hva gjorde du første gang du gikk hele veien? Visste den personen at du var jomfru, eller kjørte du på og lot som om du hadde peiling på hva du gjorde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...