AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg begynte på en medisin i fjor som har den bivirkningen at den har økt kroppstemperaturen min, og jeg svetter derfor mye. Jeg kan ikke slutte på den, må antakelig ta den resten av livet. Forrige vinter var det kaldere (så langt i forhold til nå) så da gikk det greit, sommeren var ikke så gøy pga svettingen, og nå er vinteren foreløbig ganske mild så jeg svetter en del, hovedsaklig på jobb pga den er ganske fysisk (mye gåing og ståing). Jeg svetter mye under armene, ryggen og panna, så folk ser det på klærne og panna (har fått kommentarer), og det er flaut! Selv om jeg normalt ikke pleier å bry meg om hva folk mener. Noen tips til type klær som ikke varmer så mye? Hvilke stoffer? Polyester? Jeg vet at treningsklær ofte er laget for å hjelpe mot svetting men jeg vil ikke gå rundt i treningsklær hver dag på jobb, jeg vil være feminin, bruke dongeri og genser eller topper. Det er mye fint av strikkegenserer for tiden i butikkene, men det kan jo ikke jeg bruke. Jeg liker å bruke smykker og det ser bare dumt ut til treningstøy. Men jeg unner meg en dag innimellom å gå i treningstøy på jobb, kun pga svettingen. Jeg prøver å drikke en del kaldt vann, men kan ikke drikke så mye fordi vi får ikke lov til å drikke foran kunder og jeg er sammen med kunder hele tiden utenom lunsj og dopauser. Jeg har langt hår som jeg alltid har satt opp men skulle ønske jeg klarte å gå med det løst i blant. Stopp 24 funker bare litt. Andre tips??? Anonym poster: a6187a4a0cea91c3470faf9a9416984d
PepsiMax Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 (endret) Dem har noe på apoteket som ligner på stop24, bare kraftigere. Husker ikke hva det hete, et eller annet "kjemisk" navn.. men hvis du spør de etter noe som funker bedre enn stop24 så vet de sikkert hva du mener! Det hjalp meg da jeg i en periode brukte medisiner med samme bivirkning... Lykke til! Det er ingen morsom situsjon Endret 13. november 2012 av PepsiMax
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Alminiumsklorid noe sånt? Det kan jeg jo prøve, har ikke sett det på apoteka lengre men kan jo spørre. Men kan jeg ha det i panna? Og hvordan få det på ryggen? Kanskje jeg kan prøve Stopp 24 sprayen på ryggen Takk for tipset! Anonym poster: d109c4d25ad37fd898718e441daaf987
PepsiMax Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Det var det jeg mente ja! Ta på på de utsatte stedene før du legger deg om kvelden og ligg uten noe, og vask godt av om morgenen. Kanskje ha et håndkle eller noe på puta om du skal ha i panna. Det er ganske sterkt så har hørt at det kan misfarge klærne. Men ville spurt på apoteket før jeg hadde det i ansiktet i og med at det er så sterkt. Men tror vel det går greit... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå