Gå til innhold

"dater" en fyr... usikker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var en fyr som visste hvem jeg var osv... han sendte meg en melding på facebook og lurte på om jeg ville være med å finne på noe med han, for han kunne tenkt seg å bli bedre kjent med meg. Og det kunne jo ikke skade å møtes?

Neida, han hadde nå rett i det. Så jeg møtte han, og etterhvert har vi møttes flere ganger. Det har liksom aldri blitt kalt "date", bare "møtes for å finne på noe"...

Nå er det ikke så veldig lenge siden jeg og eksen gjorde det slutt, og det hører vel til at jeg ikke er så klar for noe nytt forhold nå.

Første gangen jeg og denne fyren møttes kom vi inn på emnet singel-livet (husker ikke hvordan), hvor han sier han fortsatt har lyst til å være singel, og at han trivdes med det. Men jeg begynner å lure på om han bare ville virke "hard to get" ved å si det. FOR;

4 gangen vi møttes klarte vi å ha sex, og også gangen etter. Når vi møtes nå etter det, så kysser han meg alltid både når vi treffes, og når han/jeg skal dra hjem. Og han har også begynt å bli litt kosete når vi er sammen.

For all del, det er hyggelig det... kan gjerne ha en pulevenn jeg... men jeg er usikker på om det er det han vil, eller om han vil noe mer.

Men så sa han jo at han ønsket å være singel....

Jeg trives med å være med han, vi har det kjempegøy sammen, men jeg klarer ikke å bli noe betatt eller forelska i han... Tror ikke jeg hadde klart det med noen andre gutter heller, siden det er så kort tid siden jeg og eksen slo opp..

Nå er det vel vanskelig for dere å tolke situasjonen noe særlig da dere ikke kan lese tankene hans.. Men bør jeg bare si det til han? At jeg desverre ikke er ute etter noe forhold, om det var det han hadde i tankene?

Jeg er redd for at jeg har gitt han helt feil signaler, og at han nå tror at jeg liker han kjempegodt.. pga sexen og det... Det er vel litt dårlig gjort å bare fortsette uten å la han vite hva jeg føler om situasjonen?

Men så er jeg så redd for å såre han også...

Om dette har vært "dates" så er jeg litt usikker om "reglene" rundt sånt xD Haha... om det fins noen generelle "regler" ang sånt da, som de flete følger..

Anonym poster: b84db21e97dfd98e6e82f73c4711769c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det største hintet folk gir deg er det de sier direkte.

Anonym poster: 054031bcf55d24cb8446930c8287e135

Skrevet

Hvis han har SAGT at han liker å være singel, og vil fortsette med det... så er dere jo enige.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville snakket om det med han for da har i alle fall du sagt hva du tenker og da er det "hans skyld" hvis han blir forelska i en jente som ikke vil ha kjæreste.

Anonym poster: af5f35d18240114ddf0e6e6758179e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...