Gå til innhold

JA-SIDEN DRIVER KONSPIRATORISK KOLLABORATØR-VIRKSOMHET!

Anbefalte innlegg

Gjest JUSTITIA
Skrevet

Og helt ulovlig i henhold til Norges Grunnlov! :fy:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mener du virkelig at alle som arbeider for norsk EU-medlemskap bedriver landsforræderi?

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Lizbet
Skrevet

DRIVER KONSPIRATORISK KOLLABORATØR-VIRKSOMHET!......kan noen forklare meg??? :-?

Gjest translatøren
Skrevet
DRIVER KONSPIRATORISK KOLLABORATØR-VIRKSOMHET!......kan noen forklare meg??? :-?

Ulovlig sammensvergerisk og landsforræderisk virksomhet.

(presis oversettelse).

Skrevet

Må ikke rope så høyt, Justitia...! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Slike tråder som dette er en ren gavepakke til JA-siden. Takk skal du ha.

Gjest JUSTITIA
Skrevet

Fantastisk at dere så lettvint vil gå i fremmede makters (EU´s) tjeneste. :flekke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Du, Justitia... - jeg tror faktisk at argumentasjonen om at EU faktisk er Dyret i Åpenbaringen vil slå litt bedre an...

Siden ja-folk, og sikkert også vi tvilende hei-og-tja-folk, i dine øyne er himmelropende idiotiske av lyst og legning, er det vel ikke utpreget pedagogisk å fleske til med fremmedord av typen KONSPIRATORISK KOLLABORATØRVIRKSOMHET (og i tillegg med store bokstaver, gitt!). Hverken vi hobbydyslektikere eller menneskene i KSEUTF (konstant smårusede EU_tilhengeres forening) klarer jo en gang å uttale disse ordene...

Gi meg et enkelt argument! Et jeg forstår! Dæven, det er nesten så jeg savner Anne Enger Lahnstein..?

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

EU som "Dyret i Åpenbaringen" har gått rett hjem som Nei-argument hos kristengærningene ved to tidl folkeavstemninger. Det holder nok også en tredje.

:ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

kan dere komme med eksempler for å begrunne din påstand

Gjest ADI-EU
Skrevet

Kjære trøffelhelten,Golosa og dere andre.

Dyret i åpenbaringen vil jeg ikke ta fatt i. Det får andre ta seg av.

Derimot er det rart at det i liten grad blir tatt på alvor når det påstås at

å arbeide for Norges tilslutning til EU-unionen faktisk er ulovlig ihenhold til Norsk lov, og at dette stadig forsøkes fleipet vekk.

Vår grunnlov tillater oss ikke å gå med i en ny union. Noen vil kanskje hevde at dette er historieløst og urimelig, men sånn er det faktisk.

Straffeloven inneholder også paragrafer som gjør et slikt arbeid straffbart.

:sjokk:

Skrevet

Straffeloven inneholder også paragrafer som gjør et slikt arbeid straffbart.

:hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho::hoho:

Har du da ingen selvstendig tanke, stakkar?

Gjest Anonymous
Skrevet

Så noen og femti prosent av befolkningen burde egentlig bures inn??

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke bures inne!

Bare skoleres i lov og rett, og at å arbeide for at Norge skal bli et lydrike innlemmet i EU, er ulovlig i henhold til Norges Lover.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ikke bures inne!

Bare skoleres i lov og rett, og at å arbeide for at Norge skal bli et lydrike innlemmet i EU, er ulovlig i henhold til Norges Lover.

Primitiv egoisme, skremselspropaganda, og isolasjon fra samarbeidsutviklingen i Europa, hadde en viss suksess ved folkeavstemningen i både 72 og 94, men vil neppe være riktig strategi ved neste folkeavstemning.

Gjest Anonymous
Skrevet

EU er en enorm byråkratisk skute som daglig pøser ut nye direktiver i øst og vest.

Selv om Norge er verre, stemmer jeg NEI av liberalistisk prinsipp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...