Gjest JUSTITIA Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Og helt ulovlig i henhold til Norges Grunnlov! :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Og helt ulovlig i henhold til Norges Grunnlov! :fy: Mener du virkelig at alle som arbeider for norsk EU-medlemskap bedriver landsforræderi?
Suzy Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Og helt ulovlig i henhold til Norges Grunnlov! :fy:
Gjest Lizbet Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 DRIVER KONSPIRATORISK KOLLABORATØR-VIRKSOMHET!......kan noen forklare meg??? :-?
Gjest translatøren Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 DRIVER KONSPIRATORISK KOLLABORATØR-VIRKSOMHET!......kan noen forklare meg??? :-? Ulovlig sammensvergerisk og landsforræderisk virksomhet. (presis oversettelse).
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Slike tråder som dette er en ren gavepakke til JA-siden. Takk skal du ha.
Gjest JUSTITIA Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Fantastisk at dere så lettvint vil gå i fremmede makters (EU´s) tjeneste.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 Du, Justitia... - jeg tror faktisk at argumentasjonen om at EU faktisk er Dyret i Åpenbaringen vil slå litt bedre an... Siden ja-folk, og sikkert også vi tvilende hei-og-tja-folk, i dine øyne er himmelropende idiotiske av lyst og legning, er det vel ikke utpreget pedagogisk å fleske til med fremmedord av typen KONSPIRATORISK KOLLABORATØRVIRKSOMHET (og i tillegg med store bokstaver, gitt!). Hverken vi hobbydyslektikere eller menneskene i KSEUTF (konstant smårusede EU_tilhengeres forening) klarer jo en gang å uttale disse ordene... Gi meg et enkelt argument! Et jeg forstår! Dæven, det er nesten så jeg savner Anne Enger Lahnstein..?
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 EU som "Dyret i Åpenbaringen" har gått rett hjem som Nei-argument hos kristengærningene ved to tidl folkeavstemninger. Det holder nok også en tredje.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #13 Skrevet 16. mars 2004 kan dere komme med eksempler for å begrunne din påstand
Gjest ADI-EU Skrevet 21. mars 2004 #14 Skrevet 21. mars 2004 Kjære trøffelhelten,Golosa og dere andre. Dyret i åpenbaringen vil jeg ikke ta fatt i. Det får andre ta seg av. Derimot er det rart at det i liten grad blir tatt på alvor når det påstås at å arbeide for Norges tilslutning til EU-unionen faktisk er ulovlig ihenhold til Norsk lov, og at dette stadig forsøkes fleipet vekk. Vår grunnlov tillater oss ikke å gå med i en ny union. Noen vil kanskje hevde at dette er historieløst og urimelig, men sånn er det faktisk. Straffeloven inneholder også paragrafer som gjør et slikt arbeid straffbart.
maverick Skrevet 22. mars 2004 #15 Skrevet 22. mars 2004 Straffeloven inneholder også paragrafer som gjør et slikt arbeid straffbart.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #16 Skrevet 23. mars 2004 Har du da ingen selvstendig tanke, stakkar?
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #17 Skrevet 23. mars 2004 Så noen og femti prosent av befolkningen burde egentlig bures inn??
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #18 Skrevet 23. mars 2004 Ikke bures inne! Bare skoleres i lov og rett, og at å arbeide for at Norge skal bli et lydrike innlemmet i EU, er ulovlig i henhold til Norges Lover.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #19 Skrevet 23. mars 2004 Ikke bures inne! Bare skoleres i lov og rett, og at å arbeide for at Norge skal bli et lydrike innlemmet i EU, er ulovlig i henhold til Norges Lover. Primitiv egoisme, skremselspropaganda, og isolasjon fra samarbeidsutviklingen i Europa, hadde en viss suksess ved folkeavstemningen i både 72 og 94, men vil neppe være riktig strategi ved neste folkeavstemning.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #20 Skrevet 23. mars 2004 EU er en enorm byråkratisk skute som daglig pøser ut nye direktiver i øst og vest. Selv om Norge er verre, stemmer jeg NEI av liberalistisk prinsipp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå