Gå til innhold

Hvordan få HAN til sengs?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har holdt på med en gutt i noen månder nå, og vi har vært kjærester offesielt i ca 14 dager. Vi har kysset fra første date. Vi har overnattet hos hverandre og rotet. Men vi har ikke hatt sex (penetrering). Han vil vente med å ha sex, men hvor lenge skal jeg vente? :P

Uvanlig situasjon, er vel som regel jenta som vil vente :P

Noen tips til hvordan jeg kan få han til sengs? :P

Anonym poster: 4eff10c51d439efac7c8e9260cb9f3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han vil vente synes jeg at du skal respektere det.

• Liker 5
Skrevet

Beklager, men han er SNÅL.

Anonym poster: ff56e430ce960fed9adca6ab946c05b4

• Liker 1
Skrevet

Snu det på hodet, det er kvinnen som vil vente - hvor lenge skal mannen vente da, eller hvordan skal han få henne til sengs?

Det politisk korrekte er selvsagt at det er helt opp til HAN når han er klar og at du er en skitten ekkel gris som ønsker sex før han sier han er klar og som endog vil "lure" deg ned i buksene hans.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner at han vil vente, og jeg respekterer det. Og jeg vet hvorfor han vil vente.

Er bare kåt akkurat nå så vil ha sex med han :P

Anonym poster: 779e46102d33218c35e8fe6876836243

• Liker 1
Skrevet

Slutt å mas på han og skaff deg et leketøy..

• Liker 1
Skrevet

Jeg har holdt på med en gutt i noen månder nå, og vi har vært kjærester offesielt i ca 14 dager. Vi har kysset fra første date. Vi har overnattet hos hverandre og rotet. Men vi har ikke hatt sex (penetrering). Han vil vente med å ha sex, men hvor lenge skal jeg vente? :P

Dere har holdt på i noen måneder? Og ikke hatt sex? På tide å stikke, det er helt klart!!

Jeg kan vente noen uker med sex, men ikke måneder, da er det noe galt!!

Anonym poster: c1d542036cea8b0093b83012ea01fdf8

Skrevet

Dere har holdt på i noen måneder? Og ikke hatt sex? På tide å stikke, det er helt klart!!

man får så mange forskjellige tips på kg: noen får kjeft fordi de ikke venter,andre fordi de venter.

Men kjære ts: hvordan i all verdens dager skal vi vite hvor lenge du skal vente???? er jo bare han som vet? tror du at vi kan gjette oss frem til det ut i fra det du skrev? ut i fra:

"Jeg har holdt på med en gutt i noen månder nå, og vi har vært kjærester offesielt i ca 14 dager. Vi har kysset fra første date. Vi har overnattet hos hverandre og rotet. Men vi har ikke hatt sex (penetrering). Han vil vente med å ha sex, men hvor lenge skal jeg vente?"

Vent til han er klar du,eventuelt snakk med han om det..Kan hende at han har mikropenis og vil ikke

Anonym poster: 79e8d46e8c89540b23449f35e38211f5

Skrevet

Jeg kan garantere deg at dersom han vil vente, og du pusher på for å ha sex med han før han er klar for det, vil sexen bli alt annet enn lidenskapelig spennende og bra. Foreslår at du venter så lenge han vil vente, for både hans og din egen del.

• Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du har vel hatt han i senga?

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjære TS.

Ikke stress mer! Dere er jo så og si godt i gang. Fortsett slik dere gjør... Overnatting, roting, kyss og klem... Jeg kan forstå nedturen hos deg hvis du tilslutt ligger der og kunne ikke vært mer klar og han sier at han vil vente.

Du skriver at du vet hvorfor han vil vente, men det gjør ikke jeg... Så her må jeg bare tenke på hva som er størst sannsynlighet fra hans side, og det tror jeg er:

Gutten er usikker! Han er livende redd for å ikke strekke til sammen med deg! Han tenker på deg hele tiden, enten du er tilstede eller ikke. Da blir menn forvirret i sitt hode. Og funker ikke det største hodet, ja, da kan man trygt si at det lille hodet ikke vil funke.

Dette er absolutt til ditt favør skal jeg si deg. Tenk å kunne ha mulighet til å lære opp (bygge opp sin egen levende sex-maskin... Hehe)... Som vet eksakt hvordan du vil ha det... Mulig det er en helt teit formulering... Prøver bare å understreke poenget jeg vil frem til....

Når dere ligger å roter og det IGJEN kommer til det stadiet at du er klar, men ikke han... Vis din kåthet til ham ved å forsiktig øne deg litt nærmere ham, la ham høre din dype pust... Ikke bli voldsom nå... Han kan bli skremt... Da kan han instinktvis trekke seg unna...

Ikke fokuser på hans penis... Hold deg unna det området... Glem den nå rett og slett... Finn heller frem fingrene hans... Hvisk i øret hans... Spør: Det går vel bra hvis JEG låner en finger av deg?... Samtidig fører du fingeren ned dit det banker for fullt... Og gjør slik du selv mener er godt for deg, men med hans finger... Vær litt egoistisk nå.... Gi uttrykk for din nytelse med litt forsiktig stønning... Han vil se at din nytelse klarer du fint å sørge for selv... Det vil styrke sikkerheten hans med mange hakk, tror jeg... Bare det å føre fingeren hans inn mener jeg kan gi ham en aha-tanke, dersom han går rundt og tenker at han har liten penis... Da 99,4% av alle verdens peniser er større enn en finger... Og hans finger gir deg nytelse :O

Om det nå ikke blir denne oppskriften du bruker, så håper jeg du har fattet poengene mine;)

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, tror du har funnet en litt sær gutt.

Anonym poster: 455422066dd09bf32080b4a6bfb24c39

Skrevet

Jeg skjønner at han vil vente, og jeg respekterer det. Og jeg vet hvorfor han vil vente.

han har ikke pult før?

Skrevet

Beklager, men han er SNÅL.

Anonym poster: ff56e430ce960fed9adca6ab946c05b4

Enig. Nesten så det bør ringe noen bjeller her. Gutt som vil vente med sex? Får bare ønske TS lykke til uansett.

Skrevet

Det er det jeg prøver å si også. Lukter muffins her. En god regel er at dersom man kysser på første date så skal det bli sex på tredje, senest fjerde. Men å vente i flere måneder høres ut som galskap. Kanskje har han komplekser?

Skrevet

Vi ventet i over 2 mnd. Er gift og ingen av oss er spesielt gale(?!?!?) ;)

• Liker 1
Skrevet

Hvis han vil vente synes jeg at du skal respektere det.

Hadde du sagt det samme om TS var en gutt?

Anonym poster: c522c5c4e2d5bfc7163f155b497fdb9b

Skrevet

Hadde du sagt det samme om TS var en gutt?

Anonym poster: c522c5c4e2d5bfc7163f155b497fdb9b

Selvfølgelig.(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...