AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #1 Skrevet 13. november 2012 Jeg skulle søke opp en bekjent i kveld, og ser at Facebook-profilen hennes ikke kommer opp på søkeresultatene lengre. På tidligere chats mellom oss, er navnet hennes endret til "Facebook-bruker". En venninne jeg har, har nå nylig slettet Facebook-profilen sin, og heretter står det kun "Facebook-bruker" som navn på henne også. edit: nå søkte jeg opp vedkommende på vennelisten min igjen, og da kom navnet opp, uten profilbilde. Trykket på brukeren, så kommer det opp at personen har deaktivert brukeren sin. Kan jeg da stole på at hun har slettet profilen sin, eller brukes den samme beskjeden om vedkommende har blokket meg? Jeg ser altså ingen grunn til at hun skulle slette meg, men syntes det var litt rart at hun har deaktivert den også. Et siste spørsmål relatert til Facebook og deaktivering av profil: kan man aktivere Facebook-profilen sin, etter å ha deaktivert den, eller må man da eventuelt opprette ny? Anonym poster: 1194c1f5b01b4b6679136f503945e2e4
Tibbie Skrevet 13. november 2012 #2 Skrevet 13. november 2012 Jeg kan ikke svare på det første, men kan svare på det andre. Ja, det kan du. Lillebroren min på 11 måtte deaktivere brukeren sin fra facebook da mora fant ut at han var der. Nå er han 12 og har fått lov til å aktivere den igjen
humalla Skrevet 13. november 2012 #3 Skrevet 13. november 2012 Det er vanskelig å vite om man har blitt blokkert, MEN du kan spøre en venn/venninne om å søke opp navnet til denne personen, og hvis profilen vises på din venninne sin profil, men ikke din - ja, da er du nok blokkert. Hvis du har noe felles venner med denne personen, kan du jo bare høre om de kommer inn på profilen hennes? 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Jeg har unfriend finder, og når en jeg kjenner blokkerte meg (han ville mer, jeg ville ikke) kom det opp at profilen hans var deaktivert. På meldingene våre stod det bare Facebook-bruker, og jeg kunne ikke skrive til ham. Forsåvidt ekstremt dramatisk, da det var jeg som aldri svarte, og han kunne jo bare slettet meg. Var ikke akkurat noen fare for at jeg skulle kontakte ham! Anonym poster: 38f0dc48a3e2d6b183a793daac40a294
Gjest annemor30 Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Jeg kan ikke svare på det første, men kan svare på det andre. Ja, det kan du. Lillebroren min på 11 måtte deaktivere brukeren sin fra facebook da mora fant ut at han var der. Nå er han 12 og har fått lov til å aktivere den igjen Ehhh,gir moren hans lov til å bryte FB regel om 13 års aldersgrense ..
Tibbie Skrevet 13. november 2012 #6 Skrevet 13. november 2012 Ehhh,gir moren hans lov til å bryte FB regel om 13 års aldersgrense .. 13 år er bare anbefalt aldersgrense, da. Foresatte er visst de som bestemmer. Men de inngikk visst et kompromiss eller noe lignende
Gjest annemor30 Skrevet 13. november 2012 #7 Skrevet 13. november 2012 13 år er bare anbefalt aldersgrense, da. Foresatte er visst de som bestemmer. Men de inngikk visst et kompromiss eller noe lignende Nei,det ER 13 års aldersgrense,du får ikke opprettet profil når du skriver at du er under 13. 1
eva-80 Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Nei,det ER 13 års aldersgrense,du får ikke opprettet profil når du skriver at du er under 13. Whatever... spiller ingen rolle, mange under den alder bruker det mere eller mindre..so what ? 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #9 Skrevet 13. november 2012 Nei,det ER 13 års aldersgrense,du får ikke opprettet profil når du skriver at du er under 13. Er så mye smartere å la barna komme seg på facebook tidligere, da kan man få tilgang på info som man kanskje ikke vil få av en 13 åring. Slik som passord, slik at man faktisk kan gå inn og sjekke hva barna driver med, om de mobber, eller om andre mobber de. Da 13 åringen min laget seg fb profil fikk jeg ingen informasjon. Men da 11 åringen min gjorde det samme, så har jeg fått tilgang på det jeg ønsket. Anonym poster: 5994fcec94dab5abf7c04fd496e158fd 1
Tibbie Skrevet 13. november 2012 #10 Skrevet 13. november 2012 Nei,det ER 13 års aldersgrense,du får ikke opprettet profil når du skriver at du er under 13. Noen måneder før aldersgrensen gjør vell ingenting. Skal man følge hver minste regel som eksisterer lever man i altfor sterke tøyler. Jeg så Harry Potter før jeg var 11 (som er aldersgrensen), men har det helt fint! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå