AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg er ei ung kvinne på 26 år, så i teorien burde vel dette være tida?..... vel... Jeg mener å huske at når jeg var 13-15 så var jeg relativt interessert i sex (ikke at det noengang faktisk ble slik)... De siste 3-4 åra har jeg hatt nesten ingen sexlyst. Jeg har vært i et forhold de siste 2,5 år og vi hadde vel i snitt sex 1-2 ganger i uka, uten at jeg fant det særlig givende.. Nå studerer jeg i spania og bor for det meste av tiden for meg selv, (han er på besøk en gang iblandt). Når jeg er alene tenker jeg nesten aldri på det og gjør sjeldent "noe" alene. kanskje 1 gang per 8 uke eller noe? haha... uff... når han er på besøk blir det mer sånn (jaja, får vel trå til da), men så snart han drar er jeg bare glad for å slippe å tenke noe mer på det på ei stund... Vi har et såkalt "åpent" forhold nå mens vi bor langt fra hverandre, og jeg kunne jo i teorien gjort akkurat hva jeg ville, men jeg gidder bare ikke (ikke at jeg kunne fått meg noe bare sånn uten videre heller da, Im no victorias secret).... Spørsmålet mitt er vel egentlig, er dette her normalt? er det tegn på at det feiler meg noe fysisk? Alle mine veninder i samme alder ser ut til å hygge seg med sin seksualitet og ungsomstid og de lurer ofte på hvorfor jeg ikke "får meg no"..... Anonym poster: a33f71fe477c4b08e851d2dd144bc7c7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Jeg mener at hvor mye/lite sexlyst man har, bare er et problem dersom man selv oppfatter det som problematisk. Alle har forskjellig sexlyst, noen synes en gang om dagen er for lite, mens andre syns en gang i året er mer enn nok. Dersom du er fornøyd med hvor stor sexlyst du har, ser jeg ingen grunn til å "sykeliggjøre" det. Dersom du derimot ønsker å ha mer sexlyst, og har prøvd å øke den men ikke får det til, da kan det kanskje være grunn til å ta det opp med en lege e.l. Anonym poster: 183db6a27d33584df5e0f9c71dbf93ef
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Jeg mener at hvor mye/lite sexlyst man har, bare er et problem dersom man selv oppfatter det som problematisk. Alle har forskjellig sexlyst, noen synes en gang om dagen er for lite, mens andre syns en gang i året er mer enn nok. Dersom du er fornøyd med hvor stor sexlyst du har, ser jeg ingen grunn til å "sykeliggjøre" det. Dersom du derimot ønsker å ha mer sexlyst, og har prøvd å øke den men ikke får det til, da kan det kanskje være grunn til å ta det opp med en lege e.l. Anonym poster: 183db6a27d33584df5e0f9c71dbf93ef Føler vel på en måte at jeg går glipp av noe. men vet ikke om det stemmer.... Anonym poster: a33f71fe477c4b08e851d2dd144bc7c7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #4 Skrevet 13. november 2012 Har du aldri lyst? Blir du kåt, når dere først er i gang? Anonym poster: 8a4010e589cedaf5a0c1598ae8277a0a
Rubies_ Skrevet 13. november 2012 #5 Skrevet 13. november 2012 Det er vel heller liten sjanse for at problemer er fysisk. Kan selvfølgelig være det òg, men det er langt færre som har problemer av den psykiske sorten og nedsatt sexlyst på grunn av det. Det er umulig for oss å vite hva det er. Tenner du på kjæresten din da? Tenner du på andre enn kjæresten din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå