Gå til innhold

Størrelsen har ingenting å si,men..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...jeg får ikke orgasme,og i noen stillinger kjenner jeg den nesten ikke.

Har lest mye på Kg at man kan trene opp egne muskler der nede,men hvordan i all verden gjør man det?

Tips?

Anonym poster: d22ac89a5e0306aa3cedc9cff5f94f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

...jeg får ikke orgasme,og i noen stillinger kjenner jeg den nesten ikke.

Har lest mye på Kg at man kan trene opp egne muskler der nede,men hvordan i all verden gjør man det?

Tips?

Anonym poster: d22ac89a5e0306aa3cedc9cff5f94f99

Den beste måten du kan finne denne muskelen på, er å sette deg på toalettet og begynne å urinere. Så kniper du strålen av og holder en liten stund, urinerer igjen, holder osv. Denne muskelen kalles pubococcygeus, populært kal pc-muskelen. Ellers kan du google og finne mer stoff om dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste måten du kan finne denne muskelen på, er å sette deg på toalettet og begynne å urinere. Så kniper du strålen av og holder en liten stund, urinerer igjen, holder osv. Denne muskelen kalles pubococcygeus, populært kal pc-muskelen. Ellers kan du google og finne mer stoff om dette.

takk,var dette jeg syns var vanskeligst å finne ut av. Så video av noen som trente,men ser liksom ikke hva de gjorde. Mange her som trener dette?

Anonym poster: d22ac89a5e0306aa3cedc9cff5f94f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

takk,var dette jeg syns var vanskeligst å finne ut av. Så video av noen som trente,men ser liksom ikke hva de gjorde. Mange her som trener dette?

Anonym poster: d22ac89a5e0306aa3cedc9cff5f94f99

Jeg gjør det daglig, det blir en vane. Man kan gjøre dette når som helst, og hvor som helst. Hvis du merker at du løfter litt på deg når du sitter, gjør du det feil. Da er det setemusklene du trener, men det er jo ikke så ille det, heller :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan dette bidra til at man lettere får orgasme? Det er jo ikke alle som får vaginalorgasme overhodet, kan knipeøvelser forandre på dette?

Anonym poster: 250e49e768a43b7eee1dd028be3b4cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dette bidra til at man lettere får orgasme? Det er jo ikke alle som får vaginalorgasme overhodet, kan knipeøvelser forandre på dette?

Anonym poster: 250e49e768a43b7eee1dd028be3b4cf4

Det kan være mange grunner til at man ikke får orgasme. Knipeøvelser øker iallefall sjansen. Man kjenner mer, man blir automatisk langt mer aktiv, og partner vil også få et bedre sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...