AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #1 Skrevet 12. november 2012 Jeg er i midten av 20-årene, men har ganske store poser under øynene. Tror det er genetisk, da jeg har hatt det siden jeg var barn. De siste årene har posene også blitt ganske mørke innert mot nesen. Hvor er det best å operere vekk poser under øynene? Hvilken klinikk er å anbefale? Jeg ser for meg at det beste er å fjerne posene ved å gå inn med kniv eller laser fra innsiden av øyelokkene, ikke skjære under vippekanten på utsiden slik som jeg ser de fleste gjør. Vil ha minst mulig synlige arr. Noen som har erfaringer med den ene eller den andre metoden? Anonym poster: 5947c9b2a0c15cae627aa5f1e5678dae
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #2 Skrevet 12. november 2012 Noen som har erfaringer med den ene eller den andre metoden? Anonym poster: 5947c9b2a0c15cae627aa5f1e5678dae Jeg ble operert av en superflink kirurg på Klinikk8 i Oslo. Men tror ikke den finnes lenger? Dette var for ca. 15 år siden. Ihvertfall: Vær nøye med hvem du velger, og sjekk referanser. En venninne av meg gjorde samme operasjon på en annen klinikk noen år etter, og fikk et dårlig resultat (nedre øyelokk ble for lavt plassert, for langt trukket ned). Jeg fikk snitt i vippekanten under øynene, og arrene forsvant veldig fort. Var og er superfornøyd Anonym poster: 2357a8e664ff709e43341fbabc6b1692
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #3 Skrevet 12. november 2012 Jeg ble operert av en superflink kirurg på Klinikk8 i Oslo. Men tror ikke den finnes lenger? Dette var for ca. 15 år siden. Ihvertfall: Vær nøye med hvem du velger, og sjekk referanser. En venninne av meg gjorde samme operasjon på en annen klinikk noen år etter, og fikk et dårlig resultat (nedre øyelokk ble for lavt plassert, for langt trukket ned). Jeg fikk snitt i vippekanten under øynene, og arrene forsvant veldig fort. Var og er superfornøyd Anonym poster: 2357a8e664ff709e43341fbabc6b1692 Takk for svar! Men fjernet hun hud i samme sleng? Jeg har ikke så utrolig tydelige poser egentlig, men nok til at jeg ser trøtt ut, får rynker i hudfolden som skapes når kinnet presser posen opp når jeg ligger på siden. Og når jeg smiler ser jeg ut som et lykketroll. Tror ikke jeg trenger å fjerne noe hud da? Jeg vet ikke... Men jeg har funnet dette stedet som gjennomfører operasjonen slik jeg tror jeg vil foretrekke: http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no/laserbehandlinger/oyelokkskirurgi.html Noen som har erfaring med dette stedet? Ønsker så gjerne å slippe å kutte synlig i ansiktet og det hadde vært så fint om oslo kosmetiske lasersenter hadde vært bra. Anonym poster: 5947c9b2a0c15cae627aa5f1e5678dae
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #4 Skrevet 12. november 2012 Han fjernet litt hud også. Bittelitt. Haha, jeg så også ut som et lykketroll når jeg smilte Jeg så også sliten og trøtt ut når jeg egentlig var våken og i god form. Det som fikk meg til å operere, var at jeg var i et jobbintervju. Jeg var i superform og hadde kledd og sminket meg pent. Og følte meg helt på topp. Helt til intervjueren sa: Du ser litt sliten ut. Fester du mye? Da bestilte jeg operasjon. Kjenner ikke til det stedet du nevner. Men jeg har som sagt ingen arr. Anonym poster: 2357a8e664ff709e43341fbabc6b1692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå